Godverredomme.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:15 schreef Knibbel het volgende:
Jip, maar zal zeker ook op Fok blijven
Je hebt meer forums dan drugs hoor. En drugs is sowieso triest, dus daar kunnen ook neit meer dna trieste dingen in staan, maar die heb je hier vast ook wel zoals overal.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik las vroeger weleens op het forum daar maar dat was vooral vanwege leedvermaak.
Zeker in het drugsforum komen de meest kansloze mensen voorbij. Waar is het mis gegaan in de evolutie.
Maar het is inderdaad slechts mijn mening.
Precies, mensen die roken moeten worden afgeschoten.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:35 schreef partychickie het volgende:
[..]
Je hebt meer forums dan drugs hoor. En drugs is sowieso triest, dus daar kunnen ook neit meer dna trieste dingen in staan, maar die heb je hier vast ook wel zoals overal.
Waar staat dat dat ze onder invloed posten? En ja dat krijg je wel op een partysite omdat heel veel mensen drugs gebruiken op party's maar dat wil niet zeggen dat er andere topics zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:42 schreef Neuralnet het volgende:
Drugsgebruikers heb je overal, maar feit is dat onder de partyflockers extreem veel drugs worden gebruikt en zij voornamelijk onder invloed posten.
Ja, en ik vind het ook vreemd dat op auto-tuning-forums veel mensen komen die weleens te hard rijden.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:42 schreef Neuralnet het volgende:
Drugsgebruikers heb je overal, maar feit is dat onder de partyflockers extreem veel drugs worden gebruikt en zij voornamelijk onder invloed posten.
Jouw taalgebruik is anders ook om te huilen.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:35 schreef partychickie het volgende:
[..]
Je hebt meer forums dan drugs hoor. En drugs is sowieso triest, dus daar kunnen ook neit meer dna trieste dingen in staan, maar die heb je hier vast ook wel zoals overal.
Waar slaat die opmerking nou weer op? Moet je toch iets lulligs verzinnen ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jouw taalgebruik is anders ook om te huilen.
Dit soort zielepietjes kun je beter negeren joh. Een paar postings erboven probeerde iemand mij ook uit te tent te lokken, blijkbaar een erg normale zaak hier op Fok!. Zijn allemaal van die zielige ventjes dat als ze voor je staan ze in hun broekkie plassen. Gewoon lekker laten gaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:36 schreef partychickie het volgende:
[..]
Waar slaat die opmerking nou weer op? Moet je toch iets lulligs verzinnen ofzo?
Ja man, van exchatboxbeheerders word ik altijd spontaan incontinent.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:22 schreef Knibbel het volgende:
Dit soort zielepietjes kun je beter negeren joh. Een paar postings erboven probeerde iemand mij ook uit te tent te lokken, blijkbaar een erg normale zaak hier op Fok!. Zijn allemaal van die zielige ventjes dat als ze voor je staan ze in hun broekkie plassen. Gewoon lekker laten gaan.
Grapjas. Ik lul je IRL zo onder tafel.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:22 schreef Knibbel het volgende:
Zijn allemaal van die zielige ventjes dat als ze voor je staan ze in hun broekkie plassen. Gewoon lekker laten gaan.
quote:'Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft!'
Ja das waar.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:22 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Dit soort zielepietjes kun je beter negeren joh. Een paar postings erboven probeerde iemand mij ook uit te tent te lokken, blijkbaar een erg normale zaak hier op Fok!. Zijn allemaal van die zielige ventjes dat als ze voor je staan ze in hun broekkie plassen. Gewoon lekker laten gaan.
Over PF het volgende: ze draaien nu bijna een dag test en proberen donateurs te krijgen lijkt het erop...
Al met al ruim anderhalve week down. We zullen zien wanneer ze weer on zullen komen.
Dat wil inderdaad niet zeggen dat er andere topics op Partyflock zijn waar men geen drugs gebruikt.quote:Waar staat dat dat ze onder invloed posten? En ja dat krijg je wel op een partysite omdat heel veel mensen drugs gebruiken op party's maar dat wil niet zeggen dat er andere topics zijn.
Dit is de Klaagbaak, dus wordt er gezeken. Overigens heb je wel de keuze gemaakt om je tussen mensen te begeven waarvan jij vindt dat ze zielig zijn. Doe je dat altijd? Het zieligste groepje uitzoeken omdat de rest je niet ziet staan? Je had ook bij die amateurs kunnen blijven? O wacht, hun website is down. Natuurlijk.quote:Dit soort zielepietjes kun je beter negeren joh. Een paar postings erboven probeerde iemand mij ook uit te tent te lokken, blijkbaar een erg normale zaak hier op Fok!. Zijn allemaal van die zielige ventjes dat als ze voor je staan ze in hun broekkie plassen. Gewoon lekker laten gaan.
Commerciële hoeren zijn het. En nog dom ook: wie gaat er nu betalen voor een agenda en een forum? Internet behoort gratis te zijn en de niet betalende bezoekers hebben de website groot gemaakt.quote:Volgensmij proiberen ze idd donateurs te winnen
Daar zou ik hééél graag bij willen zijn...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Grapjas. Ik lul je IRL zo onder tafel.
Zielepietjes zijn mensen die andere afzeiken zonder argument of fundament. Dus zeg maar elke keer als jij online komt zeg ik dat je een hoer bent of whatever. Of zijn mensen die anderen elke keer uit de tent proberen te lokken door die persoon te qouten en dan weer met iets negatiefs te komen dus hoer of moederneuker of een zielige smylie of spelFout.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef Neuralnet het volgende:
Dit is de Klaagbaak, dus wordt er gezeken. Overigens heb je wel de keuze gemaakt om je tussen mensen te begeven waarvan jij vindt dat ze zielig zijn. Doe je dat altijd? Het zieligste groepje uitzoeken omdat de rest je niet ziet staan? Je had ook bij die amateurs kunnen blijven? O wacht, hun website is down. Natuurlijk.
Hoer.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Zielepietjes zijn mensen die andere afzeiken zonder argument of fundament. Dus zeg maar elke keer als jij online komt zeg ik dat je een hoer bent of whatever. Of zijn mensen die anderen elke keer uit de tent proberen te lokken door die persoon te qouten en dan weer met iets negatiefs te komen dus hoer of moederneuker of een zielige smylie of spelFout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |