smilequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef Zwansen het volgende:
Zenden ze godverdomme voor de 127e keer Candid Camera uit. Alleen herhalingen en andere troep daaro. Ik hoop dat de hele TROS-crew dood gaat en sterft.
Ach, rot op mens.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:06 schreef Nouk het volgende:
Wat een kuttopic. De TROS is een hartstikke leuke omroep, al is het alleen maar door het wekelijkse grote TROS-MUZIEKFEEST!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
smile
your on candit camera
Je mag mij ook moderator rechten geven hoor, dan gooi ik er zelf wel een slotje opquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Donder es op met je zielige gescheld
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:08 schreef Zwansen het volgende:
Godver, laat ik em ook nog 5 minuten staan. Krijgen ze nog kijkcijfers ook...
Ik zapte gisteren langs het TROS-muziekfeest en zag een hele mooie meid in het publiek staan die meezong met Frans Bauer. Toen dacht ik nog bij mezelf: "Zo, is me dat zonde".quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:06 schreef Nouk het volgende:
Wat een kuttopic. De TROS is een hartstikke leuke omroep, al is het alleen maar door het wekelijkse grote TROS-MUZIEKFEEST!
Let een beetje op je woorden, ja. Mijn oma is ooit getroffen door de bliksem.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat was ze vast niet....quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:26 schreef Waikiki_Wim het volgende:
[..]
Ik zapte gisteren langs het TROS-muziekfeest en zag een hele mooie meid in het publiek staan die meezong met Frans Bauer. Toen dacht ik nog bij mezelf: "Zo, is me dat zonde".
Ik vind kanker juist niet zinloos. Zorgt voor woningruimte, meer lucht en minder files...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan helaas op het Forum niet modden anders was dit Topic allang dicht geweest.
Wat een zinloos gescheld met kanker zeg
Minder negers.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik vind kanker juist niet zinloos. Zorgt voor woningruimte, meer lucht en minder files...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |