quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:54 schreef PsyCha het volgende:
Moet je hem niet gestolen ofzo opgeven?
Da's stimmt!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:55 schreef JackHerrer het volgende:
Je moet ook officieel aangifte doen.
Ja, he. Iemand heeft hem toch van de kopierapparaat meegenomen. Dus gestolen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:09 schreef Biogarde het volgende:
Waarom als gestolen opgeven, als je hem bent "verloren"![]()
Aangifte doen oké, maar als gestolen opgeven![]()
Valsheid in geschrifte![]()
Dat is hetzelfde als je auto verkopen en vervolgens als gestolen opgevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:17 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ja, he. Iemand heeft hem toch van de kopierapparaat meegenomen. Dus gestolen.
Helemaal niet hetzelfde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als je auto verkopen en vervolgens als gestolen opgeven![]()
Shapeshifter![]()
Meer zoiets als je fietst laten staan bij het station zonder slot erop...quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als je auto verkopen en vervolgens als gestolen opgeven![]()
Shapeshifter![]()
Ow, jij zegt hetquote:
Dat is een beter vergelijkingquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:28 schreef wobbel het volgende:
[..]
Meer zoiets als je fietst laten staan bij het station zonder slot erop...
Dan mogen wij hem gewoon lenen
Lag het achter slot en grendel? Nein!quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:17 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ja, he. Iemand heeft hem toch van de kopierapparaat meegenomen. Dus gestolen.
Was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:33 schreef PsyCha het volgende:
[..]
was een spelfout lul. slacht me maar af.
Iemand die het wel snaptquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:33 schreef Flem het volgende:
[..]
Lag het achter slot en grendel? Nein!
Met een auto verkopen krijg je nog een tegenprestatie. Bij die fiets was het niet zo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen![]()
Ging me meer, om het idee dat je het wel eens bent met die fietsvergelijking![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |