quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:44 schreef pyl het volgende:
Matthias Rust?
Waar in de buurt?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:28 schreef fotoloog het volgende:
Uiteraard...
Ghehe,watergraafsmeerquote:
Ik moet de was nog doen....quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:39 schreef Tokay het volgende:
Watskeburt?![]()
Hoi allemaal.
Gaan we nog spelen?
Je bent wel streng tegenwoordig...quote:
Hoezo?quote:
Nee, maar meneer is wél een acteur.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:54 schreef wyccie het volgende:
Dennis Haysbert?
Oepsquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:57 schreef peaceman het volgende:
Denzel Washington, Topacteur!
Ach joh, kan jou het schelen: al die negerts lijken immers op elkaar...quote:
Ow ja?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach joh, kan jou het schelen: al die negerts lijken immers op elkaar...![]()
Yeps en volgens Tokay lijkt hij op Denzelquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
hee die ken ik....Michael Jackson?
Yep en volgens Peaceman is Michael Jackson een neger.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:14 schreef peaceman het volgende:
Yeps en volgens Tokay lijkt hij op Denzel![]()
Van oorsprong wel of niet soms?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Yep en volgens Peaceman is Michael Jackson een neger.![]()
Hij lijkt wel wat op Sharon....quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Yep en volgens Peaceman is Michael Jackson een neger.![]()
Afijn:
[afbeelding]
Dat vind ik nou mooi van je, Diaan, dat je tegen beter weten in voor hem opkomt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik moet zeggen dat Peaceman toch gelijk heeft hoor
Kom dan maar op met je argumentenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat vind ik nou mooi van je, Diaan, dat je tegen beter weten in voor hem opkomt.![]()
Tja .... als hij niet gelijk heeft, zeg ik het ook wel. Maar MJ is van oorsprong toch echt een neger mjns inziens...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat vind ik nou mooi van je, Diaan, dat je tegen beter weten in voor hem opkomt.![]()
Dat hoor je mij dan ook niet ontkennen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:29 schreef Diaan73 het volgende:
Maar MJ is van oorsprong toch echt een neger mijns inziens...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:32 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat hoor je mij dan ook niet ontkennen.![]()
Maar goed, Sharon is het niet, peace. Mijn meneer is al sinds 1959 daar waar Ariel binnenkort arriveert.![]()
Pssssst! Hé Diaan, kijk ook eens in mijn Fotoboek!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
psssst Tokay... nieuwe foto in mn fotoboek....
Houd moed, Diaan! Versterking is onderweg of reeds gearriveerd, naar ik meen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
En dan moet je het van mij hebben.. en ik heb geen enkel idee wie die meneer is....
Mooi dan kan ik gaan strijken... ik kijk zo nog wel even wie het is...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:37 schreef pyl het volgende:
[..]
Houd moed, Diaan! Versterking is onderweg of reeds gearriveerd, naar ik meen.![]()
Hey, hier stond net iets anders!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef pyl het volgende:
Nou? Help Diaan eens!!
Kijk, de reddende Engel!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef dartfanaat het volgende:
Is meneer een amerikaan?
Ja, het bleef zo lang stil, dat ik dacht iets verkeerd te hebben gezegd ......quote:
Tuurlijk niet joh!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef pyl het volgende:
Ja, het bleef zo lang stil, dat ik dacht iets verkeerd te hebben gezegd ......![]()
Het een noch het ander, Dart, maar meneer had wel veel met veel acteurs van doen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:54 schreef dartfanaat het volgende:
We weten dus dat meneer een Amerikaan was. Overleden in '59.
Op de een of andere manier denk ik dat het om óf een acteur óf een politicus gaat.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, het bleef zo lang stil, dat ik dacht iets verkeerd te hebben gezegd ......![]()
Filmregisseur?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Het een noch het ander, Dart, maar meneer had wel veel met veel acteurs van doen.![]()
En moet jij lachen om mijn fijngevoeligheid???quote:
Nee, maar meneer was wel van dezelfde allure.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:02 schreef Tokay het volgende:
Frank Capra?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:04 schreef dartfanaat het volgende:
Cecil B De Mille
Nee, het is ik, wycciequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef pyl het volgende:
[..]
En moet jij lachen om mijn fijngevoeligheid???![]()
Of is TH op bezoek?![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:13 schreef Tokay het volgende:
Da's Drew Barrymore.
Mevrouw is een plaatje:quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Tokay het volgende:
Wie heeft er nog een plaatje?
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Mevrouw is een plaatje:
[afbeelding]
Even de wyccietruc toegepast.![]()
Ik moet nog wachten tot mijn was klaar is....quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
zow klaar mn strijkgoed voor vandaag klaarik ga nu slapen
slaap lekker allen...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:22 schreef Tokay het volgende:
Och jeetje... ik weet wél wie meneer is (Gianfranco Ferré), maar daar krijg ik zeker geen punten voor?
Uhm.... gokje op Isabelle Adjani?
Mode-ontwerper.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:23 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Allebei goed (terwijl ik niet eens weet wie of wat Ferré is)!![]()
Dat moet haast wel, ja. Ze is echt een kei op fashionvlak en aangrenzende gebieden (accessoires, parfums, handtasjes, enzo).quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:25 schreef wyccie het volgende:
Ik krijg zo het idee dat Tokay stukken voor fashion magazines schrijft...
Don't push me, pyl! (... of ik sla je met mijn handtasje!)quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:31 schreef pyl het volgende:
Dat moet haast wel, ja. Ze is echt een kei op fashionvlak en aanverwanten (accessoires, parfums, handtasjes, enzo).![]()
Ja, irritant hè? Dat muziekje komt van die banner, bovenaan de pagina, die met die jury-griezel van Idols...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
Er gebruiken hier toch meer mensen Photobucket? Horen jullie op die site ook wel eens een heel vreemd geluidsfragmentje? "It's raining men"![]()
quote:
De eerste keer dat ik dat hoorde, dacht ik even dat het spooktequote:Op donderdag 5 januari 2006 23:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, irritant hè? Dat muziekje komt van die banner, bovenaan de pagina, die met die jury-griezel van Idols...![]()
Ik heb er geen last van. Misschien omdat ik mijn geluidsboxjes uit heb staan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
Er gebruiken hier toch meer mensen Photobucket? Horen jullie op die site ook wel eens een heel vreemd geluidsfragmentje? "It's raining men"![]()
Ja, da's de reden dat ik Photobucket niet meer op mijn werk gebruik (gelukkig kan ik daar wel gewoon ftp-en)quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
Neen. Wel een tijdgenoot.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
gokje: Bredero?
Het niet-rokers gedeelte...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:32 schreef pyl het volgende:
Maar goed, Sharon is het niet, peace. Mijn meneer is al sinds 1959 daar waar Ariel binnenkort arriveert.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:48 schreef Tokay het volgende:
Joost van den Vondel?
Weet je ook vanuit welk perspectief deze foto genomen is (straat)?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:57 schreef Treinhomo het volgende:
Is die mevrouw Beertje van Beers ?
quote:
Edit: Laat maarquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mwoah; 'k heb wel 's knapper gezien...
Maar het is toch echt Gina Lollobrigida. Goedzo, pos.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
Ze lijkt een beetje op Sophie Dahl...die ogen.
Ik kom daar natuurlijk niet dagelijks, Foto, maar ik zou zeggen de Hobbemastraat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:56 schreef fotoloog het volgende:
Weet je ook vanuit welk perspectief deze foto genomen is (straat)?
Hmmz,Constantijn Huygensstraat....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik kom daar natuurlijk niet dagelijks, Foto, maar ik zou zeggen de Hobbemastraat.![]()
Ja, dat is niet uit te sluiten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:11 schreef fotoloog het volgende:
Hmmz,Constantijn Huygensstraat....
Robespierre?quote:
Geen Robespierrequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:13 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, dat is niet uit te sluiten.![]()
[..]
Robespierre?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:21 schreef brother52 het volgende:
Trusten
Ik ga mijn bed ook maar opzoeken denk ik.
Hoiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sorry, ik bedoelde natuurlijk Hallo!![]()
![]()
![]()
quote:
Tja het duurt idd niet zo lang, maar het is allemaal wel leuk.... werkzequote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het allemaal wel een beetje mee, in een kwartiertje is alles wel afgerond denk ik.
En dan kan ik eindelijk eens echt aan het werk.![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja het duurt idd niet zo lang, maar het is allemaal wel leuk.... werkze
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dank je.
Oh ja, schilderij van Bob (hadden ze niet meer) is gister niet gelukt, ze waren 100 euro duurder dan ik dacht. Maar ik heb Jimi straks wel aan de muur hangen.![]()
Is het ook.... ik ben zelf ook erg druk op mn werk.... maar vond het tijd dat ik weer eens een plaatje postte en kwam deze tegenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:37 schreef Tokay het volgende:
Hoi dart en Diaan, rustig hier...
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:48 schreef dartfanaat het volgende:
Na je laatste opmerking dacht ik even aan Yvonne Keeley, maar die is het toch niet (volgens mij)
Die hint is me ook een raadsel......quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef Tokay het volgende:
Huh? Zangeres, wel Nederlands, maar misschien toch ook weer niet....
Die vrouw van Grant and Forsyth?![]()
Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:53 schreef dartfanaat het volgende:
Die hint is me ook een raadsel......
Diaan wil het ons moeilijk maken, Tokay (en gelijk heeft ze![]()
)
Tot later Tokayquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:00 schreef Tokay het volgende:
Nou moe! Diaan is off line!![]()
Ik wacht het wel af dart, ik moet weg. Dag!
He, wat vervelend...dat er nu uitgerekend werk tussendoor komtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
Hee ik was niet offline.... kwam even wat werk tussendoor
De juiste naam is nog niet genoemd.... en over mn raadsel denk daar maar even over na...
Tja eigenlijk is er zoveel werk dat ik de hele dag druk kan zijn.... af en toe even tussendoor ontspannen met Fok...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:07 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
He, wat vervelend...dat er nu uitgerekend werk tussendoor komt
Zal zeker nog over je raadsel nadenken......met eenerbij
Goedemorgen Pos
Friesland?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja eigenlijk is er zoveel werk dat ik de hele dag druk kan zijn.... af en toe even tussendoor ontspannen met Fok...
Zij is nederlandse maar in het gebied waar zij geboren is, vinden de meesten dat ze niet Nederlands zijn...
Niet dat ik haar ken hoorquote:
bedoelde Miriam van Twarresquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef dartfanaat het volgende:
Ken wel een zangeres uit Friesland, maar dat is ze volgens mij niet.......
Paniekaanval mijn beste Pyl?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef pyl het volgende:
Een Friese musicalster die voor zichzelf is begonnen - en de plaatser van het plaatje pleite.
Veel erger kan het niet worden.
![]()
Dofheid is een voorbode voor stof?quote:
Ik ben er al weer, ik was maar tijdelijk pleite.... lieve Pyl alles komt goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef pyl het volgende:
Een Friese musicalster die voor zichzelf is begonnen - en de plaatser van het plaatje pleite.
Veel erger kan het niet worden.
![]()
Ik niet...ken haar zeker nietquote:
Nou geef eens een echte grote hint danquote:
Hmmmm echt grote hint.... ik probeer het aan de hand van een soort rebusje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:19 schreef pos het volgende:
[..]
Nou geef eens een echte grote hint danBen alleen bang dat zelfs haar naam mij niets zegt
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:29 schreef pos het volgende:
Daan Schuurmans
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:00 schreef Berkery het volgende:
Burt Bacharacharach
Nee joh.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:20 schreef Treinhomo het volgende:
Lorenzo Lamas ?
Dan moet het wel Jim Morisson zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:25 schreef pos het volgende:
Een hele beroemde zanger. En TH houdt er niet van.
Dom van me .... ik dacht het al.... gewoon gokken Diaan...quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:35 schreef Treinhomo het volgende:
Is 't een Monty python ?
Yes.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:01 schreef Treinhomo het volgende:
Graham Chapman.
Had je dat plaatje vanochtend vroeg niet kunnen doen, of nu?quote:
Ja, dat is/was hem...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is/was Lou Rawls
Shirley is goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:38 schreef Tokay het volgende:
Shirley MacLaine?
Hoi Scrut, geef eens een hintquote:
Yep I know, maar eerst moet jouw plaatje geraden worden hoor.... ik ben hier toch niet helemaal alleen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's de bedoeling van dit spelletje toch?
Yep, hij zat in de dames-confectie. Maar dat is niet waar hij z'n bekendheid aan te danken heeft.quote:
Hij heeft iets te maken met een hele beroemde gebeurtenisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:22 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmmm is hij echt heeeeeel bekend? of alleen bij insiders?
Een jaar of 10 daarvoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Iets met Watergate ofzo?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:33 schreef wyccie het volgende:
Of was Watergate pas 10 jaar na Kennedy's dood?![]()
Lekker snel zeg!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:51 schreef pyl het volgende:
Rogier van Boxtel.
Maar wel mijn lenzen inquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had je brilletje niet op zeker?
D'accord monsieur.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Un petit hint s'il vous plait?
Dat vermoedde ik al maar ik kan meneer nog niet helemaal plaatsenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
D'accord monsieur.
Ik plaatste meneer nav jouw Abraham Zapruder...
Ja joh!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is het toch Jack Ruby?
Het blijft een intrigerende foto...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Die staat dan ook meestal met z'n rug naar de fotograaf toe.
Zo'n vrouw sloopt je helemaalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:43 schreef tong80 het volgende:
Ik heb altijd de indruk gehad dat het een beest in bed is.
Steffiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:43 schreef tong80 het volgende:
Ik heb altijd de indruk gehad dat het een beest in bed is.
Dat is zeker Zapruder ...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie is eigenlijk die man in dat smetteloze lichte kostuum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |