Ik neem aan dat jullie wel eens gehoord hebben van The Island.
![]()
Deze film, met de overigens zeer smakelijke
Scarlett Johansson, wilde ik vandaag huren, om vanavond onder het genot van een pakje
JOY te bekijken.
Mijn plan: Broek aantrekken, haar in een netje doen, naar de videotheek fietsen, binnentreden, zoeken naar de desbetreffende film om hem vervolgens niet te vinden, om uiteindelijk het appetijtelijke baliemeisje te benaderen. Daar aangekomen vroeg ik aan het kind of er wellicht net een versie van The Island binnen was gekomen. Wat heb ik van die vraag geleerd?
![]()
Wat deed die sloerie namelijk? (Het is overigens normaal en geaccepteerd in Nederland om meisjes die je lekker vindt en wilt neuken sloeries en hoeren te noemen. Wie ben ik om daar tegenin te gaan?) Die vuile bermslet liep naar de computer, zocht even en zei dat ze de film niet kon vinden. Er staat geen Iland in de database meneer. Ik keek ongeveer zo:
![]()
O, zei ze. U bedoelt zeker "Tze Issland"? Ik beaamde dat met dezelfde uitdrukking op mijn gezicht als enkele seconden tevoren, en staarde haar vervolgens uitdrukkingsloos aan. Deze vrouw is niet meer te redden. Wie werkt er nu in een videotheek als je deze film niet eens kent, en als je niet eens weet hoe je Island spelt? Ik bedoel, wat voor dom wijf is dit?
Uiteindelijk bleek dat de film uitverhuurd was, en dat ik dus voor niets mijn broek had aangetrokken, op de fiets ben gestapt, en een gesprek ben aangegaan met deze proleet. Mijn dag is weer vergald.
Ik ben boos naar huis gefietst
![]()
UPDATE:
Toen ik vanavond patat ging eten bij de snackbar, besloot ik toch maar weer even een kijkje te nemen in de videotheek, omdat die er toch vlak naast ligt. Zodra ik binnenkom roept ze me vanaf de andere kant van de zaak, zodat de hele winkel me aankijkt.
![]()
Afijn, ik reken af en maak aanstalten om naar buiten te gaan. Als ik al bijna buiten sta, kijk ik in het doosje omdat ik die snol niet vertrouwde. En wat bleek, er zat geen dvd in! Nou godverdomme!
![]()
"Oh het spijt me, meneer Elferdink."
![]()
Wat een dom kuuken.
[ Bericht 18% gewijzigd door Mainport op 05-01-2006 18:58:01 ]