Ik heb een linksys wlan router met sweex usb ontvangertjes.quote:
Maar ik ben geen veldmuisquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef veldmuis het volgende:
Totally n00b
Linksysquote:
Ja, en je punt is? Die fiat doet het tenminstequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef v00rn het volgende:
[..]
Ja, en je punt is? Die fiat doet het tenminste
Ik hegb nog wel twee Sweex USB ontvangertjes voor je, zgan, inclusief boekjes en drivers.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
LinksysICM intel netwerkkaartje.
Het schijnt dat daar dus het conflict zit![]()
Ontvangertjes, goed punt, misschien dat dan overwegen als mijn hulplijn er ook niet uti komtquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:36 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik hegb nog wel twee Sweex USB ontvangertjes voor je, zgan, inclusief boekjes en drivers.
30 euro per stuk.
Ze moeten het toch een keer leren?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:38 schreef Goochie het volgende:
mensen die geen verstand hebben van computers moeten er helemaal niet aan beginnen. Zeker niet met draadloos gebeuren.
Ik zie maar 1 optie; terugbrengen die hap en je geld terugvragen en vertellen dat je te dom bent om het goed te configureren.
Nieuwste firmware erop? Dat wil dit soort problemen nog wel s oplossenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel hoe ik het moet doen, ik heb tig keer de installatiecdrom gebruikt en de stappen gevolgt, maar als hij niet verbinding krijgt, WTF doe ik dan fout? Alle codes passwords en de hele hap staat er inquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:38 schreef Goochie het volgende:
mensen die geen verstand hebben van computers moeten er helemaal niet aan beginnen. Zeker niet met draadloos gebeuren.
Ik zie maar 1 optie; terugbrengen die hap en je geld terugvragen en vertellen dat je te dom bent om het goed te configureren.
Toch raar dat dat hier als een trein werkt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm, ik zal daar eens naar kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef v00rn het volgende:
[..]
Nieuwste firmware erop? Dat wil dit soort problemen nog wel s oplossen![]()
Sweex en USB?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:36 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik hegb nog wel twee Sweex USB ontvangertjes voor je, zgan, inclusief boekjes en drivers.
30 euro per stuk.
Natuurlijk, maar ga dan niet klagen maar probeer je kennis te vergrootten mbv I-net of gewoon blijven proberen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:39 schreef the900 het volgende:
[..]
Ze moeten het toch een keer leren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |