quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:42 schreef danos het volgende:
huillie je hebt wat gewonnen man, dat is toch belangrijker dan WAT je wint
Ik kijk MTV omdat ik geen oude lul ben. MTV is wel degelijk hip. Waarom ik meedeed, nou, het was een simpele vraag en ik was er sowieso van overtuigd dat ik NIET zou winnen. Maar ik bedoel, welke gek loopt er in zo'n shirt rond?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarom deed je dan mee aan die prijsvraag?![]()
Waarom kijk je uberhaupt MTV..?
Alsof daar wat mis mee isquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarom kijk je uberhaupt MTV..?
Wat ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Achterlijke koekwaus je doet toch mee en dan win je die prijs knikkerbek... ik vind dat jij als prijs door verdonk met een dildo keihard anaal opengescheurt mot worden ,.,..,
Goed deducerend zou men tot de conclusie komen dat datgene wat jij deels citeert NIET het VOORNAAMSTE is waarover ik zeik. Neen, ik zeik omdat ik de leuke prijzen juist NIET win en prijzen waar ik niets mee ga doen WEL WINquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef Kuuke2k5 het volgende:
Achterlijke koekwaus je doet toch mee en dan win je die prijs knikkerbek... ik vind dat jij als prijs door verdonk met een dildo keihard anaal opengescheurt mot worden ,.,..,
ik denk dat ze em teruggevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:56 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Goed deducerend zou men tot de conclusie komen dat datgene wat jij deels citeert NIET het VOORNAAMSTE is waarover ik zeik. Neen, ik zeik omdat ik de leuke prijzen juist NIET win en prijzen waar ik niets mee ga doen WEL WINIk distantieer me overigens van eventueel erotische doch relevante opmerkingen over Verdonk.
Shirtje dumpen bij leger des heils??
Ehm, is er een alternatief dan?? 's Ochtends zenden ze goede meuk uit (non-stop muziek, goede muziek)quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:57 schreef SocialDisorder het volgende:
MTVovergewaardeerde zender die alleen maar meuk voor de massa uitzendt.
MTV2quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:59 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Ehm, is er een alternatief dan?? 's Ochtends zenden ze goede meuk uit (non-stop muziek, goede muziek)
Dan hoef je al helemaal niet bij mtv te zijn, wees blij dat je er met een shirt vanaf komt, straks had je kaartje gekregen voor een of andere kut band als di-rect of weet ik veel wat voor andere bagger.quote:Waarom win ik NOOIT concertkaarten van de beste bands!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:00 schreef Molluck het volgende:
Gefeliciteerd!
Je snapt toch wel dat je nu nooit meer kaartjes wint voor die gruwelijk vette bands, omdat je al een keer een t-shirt hebt gewonnen he
Ik stuur het wel naar jou toe als je mij je adres geeft (echt waar)quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef _Liquid_ het volgende:
Verkapt "kijk-mij-pimpen-met-mijn-EN-tshirt"-topic
MTV2 lijkt me geweldig, maar dat is alleen bij digitale televisie, en dat krijgen wij pas over 3 maanden (moeder overgehaaldquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
MTV2hele dag non-stopmuziek, geen Britney/Christina/Justin/Take That-clones
en geen prijsvragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |