Maar die is niet zo goed als ik!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb daar al een vriend voor die me altijd loopt te verbeteren
quote:
Dan moet je maar correct praten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow echt wel..
hij is heul slim
maar ook irritant.. ben je een discussie aant voeren of weet ik veel wat, gaat ie je de hele tijd verbeteren.. dan raak je toch ook van het onderwerp af en dan kan ik toch nog niet zeggen wat ik wil zeggen.. wat maakt dat foutje dan fftjes uit
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
fftjes
Wordt dan de gangstah-chick in je wakker?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
ja maar soms als ik boos op em ben en dan er iets van wil zeggen en hij me op zo'n moment gaat verbeteren.. is dat niet verstandig om te doen..
Dat doen we.quote:
Toen was je nog geen mod.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:53 schreef Svensational het volgende:
Dit topic bedoel ik Bupatih.
PUB SlowChat #136: Pub of Bup?
'alla'quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
OMFG dat moet je echt niet zeggen!
als ik iets niet ben is het breezah..
ik mag toch wel gewoon afkortingen gebruiken..
tis meer alla irc..
Dat betekent niet dat je die TT zomaar mocht aanpassenquote:
Die 800000 dus he.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:55 schreef Renesite het volgende:
Oe, cool.
Geef toe. Weer zo'n puike TT die getuigt van genialiteit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je die TT zomaar mocht aanpassen.
Ga eens ergens anders postopkrikkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:55 schreef Renesite het volgende:
Oe, cool.
Die harde plasser in mijn broek ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:56 schreef MissBliss het volgende:
Het niveau hier daalt...
mee eens.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geef toe. Weer zo'n puike TT die getuigt van genialiteit.
Dan open je lekker zelf een topic ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geef toe. Weer zo'n puike TT die getuigt van genialiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |