Nee, daar is de Sport-subsite ook niet echt voor bedoeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een lelijke tieten heeft die vrouw in de sportbanner.
Daar krijgt toch geen enkele man een harde plasser van ?![]()
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Fuck alle mods! Fuck ze in hun kleine, nauwe, gladde aarsjes, tot bloedens toe! FUCK ZEEEEE!![]()
Zei ik dat hardop?![]()
Maar die banner welquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, daar is de Sport-subsite ook niet echt voor bedoeld.
quote:
Geil!quote:
Met een harde plasser?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef NJ het volgende:
Zo kijk ik altijd naar dames-hockey.
quote:
Als het Nederlands elftal wint wel.quote:
quote:
Ik mod niet in andermans fora en / of reeks.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu zitten er hier tig mods en niemand denkt eraan even die vraagtekens uit de TT te halen?
Wat een tof ideequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nu zitten er hier tig mods en niemand denkt eraan even die vraagtekens uit de TT te halen?
Eigenlijk wilde ik nu de vraagtekens eruit halen, maar dat was al gedaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik mod niet in andermans fora en / of reeks.
Ik mod wel eens in ONZ andersquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zou ook lekker inconsequent zijn geweestquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik nu de vraagtekens eruit halen, maar dat was al gedaan.
Zoals Sven dat zo graag doetquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Daar is Copycat pas sinds 15:47 mee bezig, give her a breakquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef Zhenar het volgende:
Kan er dan ook niet gelijk een #591 bij? Da's pas echt tof, de eerste reeks als jubileumtopic.![]()
![]()
Duhquote:
Ik doe het alleen af en toe in ShowChat als het echt nodig isquote:
Hoe weird!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Copycat het volgende:
Dat had ik toch echt veranderd!?!
Wie zit er hier te mindfucken???
Het kan natuurlijk dat één van de andere mods nog een venster openhad waardoor het weer terugveranderde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Copycat het volgende:
Dat had ik toch echt veranderd!?!
Wie zit er hier te mindfucken???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |