Ik bedoelde het goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders postopkrikken.
Als jij dat al mijn fans wil aandoen.....Tsja...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan open je lekker zelf een topic ja.. Ik ga die TT weer terugveranderen
Waar Moslima's zijn, ben ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer.De timing.
!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die harde plasser in mijn broek ook.
En blijf eens van die TT afquote:
Ik ben je grootste modfan!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij dat al mijn fans wil aandoen.....Tsja...![]()
![]()
quotenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
En als jullie mijn fouten de hele tijd blijven quote.. en ik heb ze dan op dat moment al verbeterd.. word ik er toch nog mee geconfronteerd
Die smilie ken ik nietquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:59 schreef mark_03 het volgende:
Wel fijn voor ledenwerving zo'n 80.000e topic.
Ik zie je jezelf al knuffelen, zoals ze alleen in slecht geanimeerde cartoons doenquote:
Ik kan, net als in slecht geanimeerde cartoons, mijn onderlip over mijn hoofd heen trekken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie je jezelf al knuffelen, zoals ze alleen in slecht geanimeerde cartoons doen![]()
Doe eens voor, bink!quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan, net als in slecht geanimeerde cartoons, mijn onderlip over mijn hoofd heen trekken.
Ach...niks mis met wat vrouwelijk schoon of een ONZ-mod.quote:
Pff, maar ze wil d'r vriendinnen hier niet eens heensturenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...niks mis met wat vrouwelijk schoon of een ONZ-mod.
En Tania zat ook te zeuren om meer vrouwen in SHO.
Hij, il est une frere au mon frerequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...niks mis met wat vrouwelijk schoon of een ONZ-mod.
Ze wilde lekkere mannenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:02 schreef Bupatih het volgende:
Que?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij, il est une frere au mon frere![]()
Nou, ik ben er toch.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat doet ze hier dan al die tijd?
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef NJ het volgende:
Vrouwen zijn trouwens nóg okayer. Maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |