quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:18 schreef sr_firewire het volgende:
Haal ook die eikelpiercing er maar uit dan, rontgen kan statische elektriciteit opwekken.....
quote:
Heb je een tangetje of iets anders waarmee je hebt balletje kan vasthouden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:25 schreef teamlead het volgende:
[..]damn.. ben benieuwd of ik m nog los krijg
vast welquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb je een tangetje of iets anders waarmee je hebt balletje kan vasthouden?
BH moet toch ook uit? Heb nog nooit m'n BH aan mogen houden bij een longfoto.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Je kan m best laten zitten. Een piercing op een foto is net zoiets als beugels van een BH. Je ziet t wel maar kan er makkelijk omheen kijken, tenzij je een tepelpiercing maat braadpan hebt
Artsen maken geen foto's, dat doen de mensen van de röntgenafdeling.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
Het is onzin dat je je BH uit moet doen. Ik moest een keer voor een pols-foto mn BH uit doen. Veel artsen laten je graag álles uittrekken, voor t uitzicht.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:18 schreef haagse_elfje het volgende:
ja je piercing moet uit
hier spreekt een verpleegkundige
een uurtje dat ding eruit zal hij toch neit van dichtgroeien lijkt me?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef ray- het volgende:
je kan er dan toch iets anders insteken ter voorkoming van dichtgroeien? Er bestaan daar vervangmiddels voor. Plastieken staafjes of zo
Ja dat is je tong, dat geldt niet voor al je gepiercete ledematen zeg maarquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:32 schreef ray- het volgende:
ik ken iemand die voor een mondelinge proef zijn tongpiercing moest uitdoen, en na die proef was het al dichtgegroeid... Die proef duurde ook niet lang, max 1 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |