Hahahaquote:Op maandag 23 januari 2006 17:25 schreef ThE_ED het volgende:
De grote foto heb ik niet...
[afbeelding]
dat kan toch niet..... hij was misschien helemaal het jongentje op schoolquote:Op maandag 23 januari 2006 17:29 schreef tonks het volgende:
Hij was toch helemaal de man op school
Ahum niet over zijn schoolleven praten AUB, ik zit er mee opgescheeptquote:Op maandag 23 januari 2006 17:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat kan toch niet..... hij was misschien helemaal het jongentje op school
zit jij bij hem op school?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef DoDie het volgende:
[..]
Ahum niet over zijn schoolleven praten AUB, ik zit er mee opgescheept
Je bedoelt vast 'het', niet 'hem'.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef iDex het volgende:
[..]
zit jij bij hem op school?
[afbeelding]
Morgen schiet ik heel de school overhoop. nobody fucks with bobbie
ik dacht dat een parasiet mannelijk was??quote:Op maandag 23 januari 2006 19:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Je bedoelt vast 'het', niet 'hem'.
In zijn geval niet. Lang verhaal.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef iDex het volgende:
[..]
ik dacht dat een parasiet mannelijk was??
Frusti?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:11 schreef GSi het volgende:
Erg triest en laag dat jij je frustratie na al 40 jaar lang (al is het aan je kop te zien het dubbele) zelf gepest te zijn op een 17 jarig jochie moet botvieren. Die kinderachtige opmerkingen die je maakt (oooeeeh, nu ben ik bang, bbrrrr) zou zelfs je dochter zich nog voor schamen. Als ze dat al niet doet voor het fenomeen "Yvonne" in het algemeen.![]()
![]()
Jij bent eigenlijk ook wel een teringsneu mannetje. Ik denk dat ik over jou ook eens een paar dingen hier ga neerzetten, ik weet er namelijk nog wel een aantal. Hoe maakt verder niet uit.quote:
Wie is er nu sneu dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk ook wel een teringsneu mannetje. Ik denk dat ik over jou ook eens een paar dingen hier ga neerzetten, ik weet er namelijk nog wel een aantal. Hoe maakt verder niet uit.
Jij en je hele stamboom.quote:
En wie ben jij, een kloon van Geqxon?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij ook eigenlijk, omdat je al die kutfoto's bewaard, maar ook de mensen die het posten.
Wie zegt dat ik foto's bewaar kneusquote:Op maandag 23 januari 2006 21:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Jij ook eigenlijk, omdat je al die kutfoto's bewaard, maar ook de mensen die het posten.
Toevallig weet ik dat pauperquote:Op maandag 23 januari 2006 21:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik foto's bewaar kneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |