gelukkig ben jij er om mij te overtreffen...quote:
Ze was gewoon aan het neuken.... Waar maakte je je druk om man..quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:15 schreef danos het volgende:
ach dat gezeik had ik ook altijd met mijn zus, ben blij dat zij en ik ook sindskort uit huis zijn![]()
werd er zo aggressief van als zij om 22 uur naar bed wil en ik net een filmpje heb opgestart en dan weer vanaf haar kamer zat te krijsen als een speenvarken
ik ben gewoon een relaxte kerelquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:25 schreef haagse_elfje het volgende:
als je zus een speenvarken is, wat ben jij dan wel?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:26 schreef El_Rolando het volgende:
Je huisgenoot is zeker geen echte student.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:39 schreef danos het volgende:
[..]
ik ben gewoon een relaxte kereldie ff om 22 uur nog een filmpje wil gaan kijken en dan ook nog graag met geluid. En ja ik twijfelde er ook wel eens aan of ze wel echt mijn zus was
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:47 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
gewoon ducktape over haar mond heen plakken, sodomizen en klaar is kees
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:26 schreef El_Rolando het volgende:
nope een of andere kansloze gast van 32 jaar die nog op kamers woondquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:26 schreef El_Rolando het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:27 schreef johnplayer het volgende:
welke film?
was ie zeker adsl aansluiting aan het installeren?:)quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:18 schreef SamStar het volgende:
zit je lekker rustig een dvdtje op je laptop te kijken (lees ding met gare speakertjes...)
waar ik amper het geluid van hoor..
komt er om 23:02 mijn huisgenoot naar boven stormen OF IK VERDOMME EENS RUSTIG WIL DOEN,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |