www.detelefoongids.nlquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:39 schreef Frida28 het volgende:
Gelieve ook adressen te melden (zoals _Acid_ deed) inclusief nummers
Loopt gewoon de stad in en koop een muis muts. Een echte miskoop zal het wel niet worden voor die paar euro's.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:39 schreef Frida28 het volgende:
Dan ga je maar zelf zoeken hoor, telefoongids, goudengids en internetquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:39 schreef Frida28 het volgende:
Neejoh ik vraag gewoon op fok of ze een muis voor me willen uitzoeken, beste prijs/kwaliteit ed. dan dan liefst ook nog thuisbezorgen. Voor de msui betalen wil ik ook nog eventueel doen als de desbetreffende fokker hem niet cadeau wil doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:43 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Loopt gewoon de stad in en koop een muis muts. Een echte miskoop zal het wel niet worden voor die paar euro's.
anders heb je ook even een wegicon van 400kb
sommige mensenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:46 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Neejoh ik vraag gewoon op fok of ze een muis voor me willen uitzoeken, beste prijs/kwaliteit ed. dan dan liefst ook nog thuisbezorgen. Voor de msui betalen wil ik ook nog eventueel doen als de desbetreffende fokker hem niet cadeau wil doen![]()
Geachte TSquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef Frida28 het volgende:
Ik wil een nieuwe muis kopen. Ik zoek hiervoor goeie winkels in Den Haag. Weet iemand een goeie?
moet ik em ook nog voor je kopen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:39 schreef Frida28 het volgende:
hij vroeg om een computerwinkel, niet een speelgoedzaakquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:50 schreef ed_reeb het volgende:
applestore in de pasage
ljs op de fluwelen burgwal
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hijZij vroeg om een computerwinkel, niet een speelgoedzaak
lezen is moeilijk hequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef Karstman het volgende:
hier http://www.alternate.nl//html/shop/productDetails.html?artno=NMZLA7&
Dess (met dubbel S) bestaat niet meer... tenminste.. niet meer daar bij de amsterdamse veerkadequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef mschol het volgende:
[..]
lezen is moeilijk he![]()
pcl computers, harddata, anl hardware, des (als die nog bestaat), mycom
of gewoon de mediamarkt...
gelukkig niet zeg.... wat een kut tent was dat......quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Dess (met dubbel S) bestaat niet meer... tenminste.. niet meer daar bij de amsterdamse veerkade
vond ik altijd wel een goeie zaak hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg.... wat een kut tent was dat......
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:37 schreef buachaille het volgende:
Hebt u een muis nodig????
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |