Bij gangfeesten is altijd 5 euro entreequote:Op zondag 12 februari 2006 20:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is wel vrij matig ja. Dat Aldi-bier is op zich wel te zuipen, maar ga dan geen vijf euro entree vragen.
Ik heb er als 22 jarige 4e jaars toch vaak veel lolquote:Op zondag 12 februari 2006 21:16 schreef nozem het volgende:
Ik vind het echt iets voor 18-jarige eerstejaars, die gangfeesten op Hoogeveldt.
Maar dat is mijn mening.![]()
Deze week is er geloof ik weer een, dus als je je verveelt dan kom je maar langsquote:Op zondag 12 februari 2006 21:59 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Wat moet ik me nu eigenlijk bij zo'n gangfeest voorstellen? Ik ben er 1x na een beestfeest met mijn bezopen hoofd terecht gekomen om half 5 's ochtends, maar ja, daar weet ik dus niet zo heel veel meer van![]()
Haha ik heb nog niets op de planning staan, dus wie weetquote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Deze week is er geloof ik weer een, dus als je je verveelt dan kom je maar langs
staartje staat je trouwens best goed
Jep, op gang 11quote:Op maandag 13 februari 2006 19:26 schreef Brammie1 het volgende:
hé HetwasietsmeteenF, zit jij nou ook in de Jacob Canisstraat?
Vanavond kijkavond in gang 6
zeker, maar ik heb alleen de helft van de bewoners ontmoet. De rest was werken, op vakantie, weg, Duits...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:19 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ohhh jammer... was het wel een beetje een leuke gang?
Misschien dat ik om een uur of 2 nog richting inferno ga, als ik dan niet te gaar ben om te fietsenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een gangfeest geweest
Donderdag is er wel BaMyPo in de Inferno en G4 in de Matrixx...
Ik ga, Paul en Daan ook. Heb wel eerst concert in Doornroosje, maar een gangfeest is sowieso niet boeiend voor 23.00 uur. En hoewel het volk dat op G4 feest komt wel erg okee is (Rechtenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Wie gaat er donderdag naar het gangfeest trouwens (ook al was het vorige week nix) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |