Pleur op lilleke eikel, dit is toch klaagbaak? Lees de FAQ eensquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:25 schreef Slarioux het volgende:
Jankbal. Het is down! Boehoe, scheld scheld! Als je er zo afhankelijk van bent zou ik snel een hobby gaan zoeken. Of een leven
www.ikwilnuopmsnwantikloopmijninkomstenopwebcamsexmis.nlquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:35 schreef v00rn het volgende:
Ze verkoopt vast webcamsex via msnnu loopt ze dr inkomsten mis
![]()
Ik wil niet serieus genomen worden, ik wil zeikenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:31 schreef Pizzahut het volgende:
Dit is inderdaad de klaagbaak, maar denk je dat als je gaat zitten janken omdat je even niet op msn kan komen sirieus genomen wordt?![]()
ahhhh. Aan haar foto te zien verdiend ze niet veel schat ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:35 schreef v00rn het volgende:
Ze verkoopt vast webcamsex via msnnu loopt ze dr inkomsten mis
![]()
www.rotopnerd.nlquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:36 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
www.ikwilnuopmsnwantikloopmijninkomstenopwebcamsexmis.nl
www.watbenjedan.nlquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:37 schreef Vipers het volgende:
[..]
ahhhh. Aan haar foto te zien verdiend ze niet veel schat ik
Ik was nog zo gewaarschuwd om niet te kijken.
Nee, gij!quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik wil niet serieus genomen worden, ik wil zeiken.
Tering wat een josties hier.
Ik ben al aan het janken sinds ik ben opgestaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:39 schreef YellowLedbetter het volgende:
Gore BReEZah-slet dat je bent!! 's Ochtends hoor je uit te slapen, niet op msn te zitten! En al helemaal niet als je moet werken bitch. De enige reden dat ik er nu al uit ben is omdat ik vervloekt al zeer vroeg rijles had... Maar wat ik wou zeggen: GA JANKEN OFZO TEEF!
Ja, en dus?? Denk je dat dat ons ook maar enigszin interesseert? Ga werken teefquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben al aan het janken sinds ik ben opgestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |