abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 5 januari 2006 @ 06:14:15 #51
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_33719728
Mja, ik heb die rel rond scanman eigenlijk een beetje gemist - omdat ik BB toen erg saai begon te vinden. Ik vond zijn foto wel grappig: hij lijkt op Herman Finkers.

Maar ik geloof dat een aantal mensen het niet kon verkroppen dat hij Lieske zo fanatiek bleef verdedigen, koppelend aan zijn leeftijd en zijn postingsaantallen (alsof je niet freak genoeg bent als je uberhaupt op fok post ) was het misschien een beetje teveel Lieske - vonden zij.

Ik vond Lieske alleen een irritante trut.

Maargoed heb pyjama aan en tandjes gepoetst, nu gaat ik toch echt naar bed
Confidence through competence
pi_33719740
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 06:14 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik heb die rel rond scanman eigenlijk een beetje gemist - omdat ik BB toen erg saai begon te vinden. Ik vond zijn foto wel grappig: hij lijkt op Herman Finkers.

Maar ik geloof dat een aantal mensen het niet kon verkroppen dat hij Lieske zo fanatiek bleef verdedigen, koppelend aan zijn leeftijd en zijn postingsaantallen (alsof je niet freak genoeg bent als je uberhaupt op fok post ) was het misschien een beetje teveel Lieske - vonden zij.

Ik vond Lieske alleen een irritante trut.

Maargoed heb pyjama aan en tandjes gepoetst, nu gaat ik toch echt naar bed
Ik kon hem altijd wel waarderen, hij had altijd vanaf het begin een favoriet (blond en jong) en bleef altijd zijn favoriet steunen.
Er zijn er meer die blond en jong steunen en dan in de vorm van nog meer foto's.
Scanman werd er op aan gesproken en dan nog smerige uitspraken over een oude foto.
De mensen die het hebben gedaan zie maar eens een leuk gezin te bereiken wat scanman heeft en dan ook nog een een hobby erbij wat BB heet.
Die jongen heeft helemaal geen slechte dingen gedaan maar door een aantal hier is gebashed.
Namen noem ik niet, maar we weten nu al wie het weer zullen doen als Scanman het weer zou proberen, en die Tsunami gangers gaan er er weer voror.

Scanman Groetjes
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:15:16 #53
35901 meharis
c'est la vie
pi_33720027
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 06:24 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Ik kon hem altijd wel waarderen, hij had altijd vanaf het begin een favoriet (blond en jong) en bleef altijd zijn favoriet steunen.
Er zijn er meer die blond en jong steunen en dan in de vorm van nog meer foto's.
Scanman werd er op aan gesproken en dan nog smerige uitspraken over een oude foto.
De mensen die het hebben gedaan zie maar eens een leuk gezin te bereiken wat scanman heeft en dan ook nog een een hobby erbij wat BB heet.
Die jongen heeft helemaal geen slechte dingen gedaan maar door een aantal hier is gebashed.
Namen noem ik niet, maar we weten nu al wie het weer zullen doen als Scanman het weer zou proberen, en die Tsunami gangers gaan er er weer voror.

Scanman Groetjes
Henk......mag ook wel eens gezegd worden.
je bent onbetaalbaar,daarom verhogen we je salaris maar niet meer.
pi_33720108
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 06:13 schreef henk.jansen het volgende:
Morgenploeg Hallo
Kunnen jullie Melke temmen ?
Goedemorgen

*springt op en neer Mag ik Mag ik

Ik ben gek op wilde ontembare paarden
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:27:28 #55
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33720109
Ik ben zielug

Heb er nu toch koorts bij gekregen, vandaag dus maar een dagje thuis (en ook niet sporten, want dat mag niet met koorts)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33720119


Goedemorgen
pi_33720130
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben zielug

Heb er nu toch koorts bij gekregen, vandaag dus maar een dagje thuis (en ook niet sporten, want dat mag niet met koorts)
Flugeltje hup naar bed achter een pc zitten is ook niet goed bij koorts
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:31:18 #58
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33720142
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:29 schreef regenworm het volgende:

[..]

Flugeltje hup naar bed achter een pc zitten is ook niet goed bij koorts
Ik weet het, maar ik kan niet slapen omdat ik mezelf schuldig voel dat ik mezelf ziek heb gemeld zojuist....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33720157
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:27 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben zielug

Heb er nu toch koorts bij gekregen, vandaag dus maar een dagje thuis (en ook niet sporten, want dat mag niet met koorts)
Flugeltje

Ik kan je een hand geven, ik heb het gevoel alsof er een colonne vrachtwagens over me heen is gedenderd Koorts......weet ik -nog - niet, maar het voelt wel zo

Al was het gisteren nog erger, ik heb zo'n beetje de hele dag, avond en nacht liggen rillen,slapen en doezelen

Maar goed, het gaat nu wel weer. Ik hoop dat jij je ook snel weer beter voelt
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_33720184
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:31 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik weet het, maar ik kan niet slapen omdat ik mezelf schuldig voel dat ik mezelf ziek heb gemeld zojuist....
Lekker op de bank, kopje thee, dekentje en een goed boek of een mooie film? Een dagje helemaal voor jezelf mag weleens hoor, zeker als je ziek bent
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:36:17 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33720196
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:33 schreef Morwen het volgende:

[..]

Flugeltje

Ik kan je een hand geven, ik heb het gevoel alsof er een colonne vrachtwagens over me heen is gedenderd Koorts......weet ik -nog - niet, maar het voelt wel zo

Al was het gisteren nog erger, ik heb zo'n beetje de hele dag, avond en nacht liggen rillen,slapen en doezelen

Maar goed, het gaat nu wel weer. Ik hoop dat jij je ook snel weer beter voelt
tnx

En jij ook beterschap...

Ik moest net het werk bellen en ze verstonden me niet eens... Er komt alleen nog maar gepiep uit m'n strot... Gelukkig doet 't geen zeer, maar lastig is het wel.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:37:33 #62
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33720203
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:35 schreef Morwen het volgende:

[..]

Lekker op de bank, kopje thee, dekentje en een goed boek of een mooie film? Een dagje helemaal voor jezelf mag weleens hoor, zeker als je ziek bent
Hoe ziek ik ook ben, thuisblijven voelt altijd als spijbelen. En vroeger op school vond ik dat heerlijk, maar nu voel ik mezelf behoorlijk schuldig.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33720234
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:36 schreef flugeltje het volgende:

[..]

tnx

En jij ook beterschap...

Ik moest net het werk bellen en ze verstonden me niet eens... Er komt alleen nog maar gepiep uit m'n strot... Gelukkig doet 't geen zeer, maar lastig is het wel.
Mijn mannetje en ik zaten gisteren bij elkaar in de strot te kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn We hadden allebei hetzelfde als jij. Droog, geirriteerd en een gevoel alsof je 24 uur op een ruig feest had mee staan zingen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:42:57 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33720239
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:41 schreef Morwen het volgende:

[..]

Mijn mannetje en ik zaten gisteren bij elkaar in de strot te kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn We hadden allebei hetzelfde als jij. Droog, geirriteerd en een gevoel alsof je 24 uur op een ruig feest had mee staan zingen
Ja precies, dat gevoel is het

Het doet niet echt pijn, maar het klinkt in ieder geval wel zo...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33720262
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:37 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Hoe ziek ik ook ben, thuisblijven voelt altijd als spijbelen. En vroeger op school vond ik dat heerlijk, maar nu voel ik mezelf behoorlijk schuldig.
Ik ken het gevoel, een tijdje terug werkte ik op een plek waar ik alleen de verantwoordelijkheid had en dat voelde enorm zwaar. Een vakantie plannen was al een ramp, laat staan zomaar ineens ziek worden (stel je voor zeg ).

Ziek is ziek, cliche of niet, maar ik snap je gevoel wel al is het beter dat uit te schakelen.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:49:53 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33720297
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:46 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel, een tijdje terug werkte ik op een plek waar ik alleen de verantwoordelijkheid had en dat voelde enorm zwaar. Een vakantie plannen was al een ramp, laat staan zomaar ineens ziek worden (stel je voor zeg ).

Ziek is ziek, cliche of niet, maar ik snap je gevoel wel al is het beter dat uit te schakelen.
M'n collega's vinden me ook een muts en de baas had dinsdag al gezegd dat ik beter naar huis zou kunnen gaan. Maar goed, ik heb het nog een aantal dagen weten te rekken....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:51:49 #67
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33720309
Goeiemorgen deze morgen.

Flugeltje, kruip onder de dekens, sokken aan, extra deken erop, en zweten tot je uit je bed drijft.
Ben je morgen weer helemaal de oude. Niet op blijven zitten, niet blijven lopen.
Gewoon een keer erkennen dat je niet meer kunt, dat je lichaam uit moet zieken.
Sterkte meid
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_33720315
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:49 schreef flugeltje het volgende:

[..]

M'n collega's vinden me ook een muts en de baas had dinsdag al gezegd dat ik beter naar huis zou kunnen gaan. Maar goed, ik heb het nog een aantal dagen weten te rekken....
Dus ga jij je nu niet meer schuldig voelen en lekker voor jezelf zorgen

*zendt Flugeltje een kopje thee, een dekentje en een dwangbevel om per direct naar het bed of de bank te verhuizen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:53:46 #69
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33720323
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:51 schreef PH52 het volgende:
Goeiemorgen deze morgen.

Flugeltje, kruip onder de dekens, sokken aan, extra deken erop, en zweten tot je uit je bed drijft.
Ben je morgen weer helemaal de oude. Niet op blijven zitten, niet blijven lopen.
Gewoon een keer erkennen dat je niet meer kunt, dat je lichaam uit moet zieken.
Sterkte meid
Jullie willen me gewoon weg hebben

Iedereen is tegen mij...

Goedemorgen trouwens
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:54:52 #70
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33720333
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Jullie willen me gewoon weg hebben

Iedereen is tegen mij...

Goedemorgen trouwens
En nou als de sodemieter je nest in

eigenwijs jong.
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_33720353
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:51 schreef PH52 het volgende:
Goeiemorgen deze morgen.

Flugeltje, kruip onder de dekens, sokken aan, extra deken erop, en zweten tot je uit je bed drijft.
Ben je morgen weer helemaal de oude. Niet op blijven zitten, niet blijven lopen.
Gewoon een keer erkennen dat je niet meer kunt, dat je lichaam uit moet zieken.
Sterkte meid
Goedemorgen PH52

Ik ga zo maar eens de schade opnemen van een dagje lapzwansen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:58:12 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33720369
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:54 schreef PH52 het volgende:

[..]

En nou als de sodemieter je nest in

eigenwijs jong.
Ik ga straks ook écht m'n bedje in om bij te slapen, maar ik ben nu te wakker en te ongedurig om daar ook werkelijk profijt van te hebben... Ik zit lekker warm aangepakt in m'n relaxfauteuil achter de pjoeter.... Zo lukt het ook wel even...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:00:11 #73
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33720391
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:58 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik ga straks ook écht m'n bedje in om bij te slapen, maar ik ben nu te wakker en te ongedurig om daar ook werkelijk profijt van te hebben... Ik zit lekker warm aangepakt in m'n relaxfauteuil achter de pjoeter.... Zo lukt het ook wel even...
Nou, vooruit dan maar, je luistert toch niet.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:00:52 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33720400
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:00 schreef PH52 het volgende:

[..]

Nou, vooruit dan maar, je luistert toch niet.
Ik ben idd erg eigenwijs

Is een bekend fenomeen....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:10:32 #75
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33720502
Eigenwijs hoeft niet verkeerd te zijn, maar niet luisteren naar de signalen die je lijf afgeeft is dom.
_ De mens is de maat van alle dingen _
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')