Het gaat hier om įlle FOK! mods, niet SES specifiek.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:36 schreef Afwazig het volgende:
Moderators zijn toch allemaal 13 jarige nerds met een identiteitscrisis, en een dikke van Dale naast de PC om nog enigzins intellectueel over te komen.
Ik snap niet wat jij nog op FoK doet, je bent echt te goed voor fok. Misschien tweakers eens proberenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Het gaat hier om įlle FOK! mods, niet SES specifiek.
In dat geval bedoel ik 13 jaar verstandshalve, de fysieke leeftijd kan oplopen naar plusminus 20.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Superdudes gaat m'n volgende project worden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:42 schreef Vipers het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij nog op FoK doet, je bent echt te goed voor fok. Misschien tweakers eens proberen![]()
quote:
Okquote:Superdudes gaat m'n volgende project worden.
Kunt u dat bewijzen?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 05:04 schreef The_Terminator het volgende:
Doe dat vooral, domme tering mongool
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:06 schreef Pool het volgende:
Foei, rekels!
Dat is mijn tipquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:11 schreef Alicey het volgende:
Ik zou zelfmoord plegen.
Net als over alles zeiken wat modjes doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 05:11 schreef Xebrozius het volgende:
Teken van zwakte...
Nee, met een status als notoire lastpak en baggeraar nog eens met de meute meelullen, daar word je populair van. Vreet wat potgrond, misschien ga je wel een eigen brein kweken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:18 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Net als over alles zeiken wat modjes doen![]()
Er is niks tegen een goede, creatieve verwensing.quote:Op donderdag 5 januari 2006 05:11 schreef Xebrozius het volgende:
Teken van zwakte...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
wh00t in 1 klap direct 15 jaar jonger gewordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:36 schreef Afwazig het volgende:
Moderators zijn toch allemaal 13 jarige nerds met een identiteitscrisis, en een dikke van Dale naast de PC om nog enigzins intellectueel over te komen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:31 schreef Wiebelkont het volgende:
Als ze bij mij gaan schelden, ga ik juist alleen maar harder stoten.
Mits inderdaad creatief, maar dat laat vaak te wensen over.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Er is niks tegen een goede, creatieve verwensing.
V.
Je hebt het toch niet over mij, jij kleine kutnewbiequote:Op donderdag 5 januari 2006 10:22 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Nee, met een status als notoire lastpak en baggeraar nog eens met de meute meelullen, daar word je populair van. Vreet wat potgrond, misschien ga je wel een eigen brein kweken.
Mooi. Nuecken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
wh00t in 1 klap direct 15 jaar jonger geworden
Dat heet dan pedofiliequote:
quote:
Deze kan ondertussen wel dicht, is mooi geweest nu, heeft Xebro zijn zin ook weer gehad. En ja, als ik mij ergens heel erg kwaad om maak dan kan het zijn dat ik ga schelden ja, mag ik ook een keer?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:08 schreef Pool het volgende:
Loopt dit schattige topic nu nog steeds?![]()
![]()
Knuffeltje voor iedereen en speciaal voor Xebrootje, mijn dushiiii.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |