abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33719420
Want ik heb er net eentje geraakt met de buks en helaas iets te goed en dat beest lig nou te mauwen en te creperen in de dakgoot waar ik niet bij kan. Heb daarna nog 7 keer gevuurd maar dat heeft enkel een negatief effect gehad...
Ik ben bang dat de buren hierdoor wakker gaan worden en hun poekie aangeschoten aantreffen in de dakgoot (beest ligt praktisch voor het raam van de buren).

Wat kan ik het beste doen? Op zoek gaan naar meer kogeltjes of met een bezemsteel dat beest uit de dakgoot te wippen zodat het vrede vindt op de tegels 6 meter beneden mij?
pi_33719426
Het beest opzoeken en kapot stampen met een vol bierkrat. Wordt moeilijk denk ik. Dat volle krat.
pi_33719435
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:36 schreef skiczukie het volgende:
Het beest opzoeken en kapot stampen met een vol bierkrat. Wordt moeilijk denk ik. Dat volle krat.
Dat beest ligt in een krappe dakgoot waar ik nooit op kan staan... Dat is dus het probleem.
pi_33719444
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:38 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat beest ligt in een krappe dakgoot waar ik nooit op kan staan... Dat is dus het probleem.
Dan toch maar die bezem. En dan hopen dat het mormel zich niet omdraait in de lucht.
pi_33719453
Maar ontopic. Voor een luchtbuks moet je volgens mij een vergunning hebben. Zou een boete kunnen worden. Maar altijd beter dan graffiti wegschrobben.
pi_33719454
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:39 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Dan toch maar die bezem. En dan hopen dat het mormel zich niet omdraait in de lucht.
Z'n achterpootjes bewegen niet echt meer van harte maar hij sleept zich op z'n voorpootjes langzaam richting de buren... Dit gaat me niet lukken met een bezem
  donderdag 5 januari 2006 @ 04:41:46 #7
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33719456
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 04:35 schreef Xebrozius het volgende:
Wat kan ik het beste doen?
Naar bed gaan en lekker verder gaan met duimzuigen
pi_33719461
Net zo strafbaar als dat ik hier een slotje op pleur. Dus gewoon niet doen dit soort bagger Xebro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')