drink eens een glas melk tussendoor (vooraf zou beter zijn)quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:11 schreef skiczukie het volgende:
Ik vraag me af hoe erg die morgen zal zijn.Hoofdpijn bij elke hoofdbeweging. Inderdaad dWc, ik moet minder zuipen.
Voor een enkele breezer misschien.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
drink eens een glas melk tussendoor (vooraf zou beter zijn)
Dat helpt best wel.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:11 schreef skiczukie het volgende:
Inderdaad dWc, ik moet minder zuipen.
Kunstenaarsleven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:13 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zich thuis dronken zuipen
Zo ongezellig
Linkse hippy's!quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:13 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zich thuis dronken zuipen
Zo ongezellig
Ah, zó moet je dus boksen in Amsterdam. Die gast van die grachtenbootjes begreep me ook al niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ehehe, kijk die PI, die geeft ook een box![]()
![]()
.
Dat verklaart ....quote:
Als ik een atelier heb mag iedereen langskomen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
You will die alone then.![]()
Tenzij je mij uitnodigt....![]()
Kijk om je heen, noem het een atelier. Wij nemen bier mee!quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als ik een atelier heb mag iedereen langskomen.
Wheheh, tijdens de FRL-meet?quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Kijk om je heen, noem het een atelier. Wij nemen bier mee!
Ik schat, Fok Real Life ?quote:
Jij schat niks, slippende flikker.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik schat, Fok Real Life ?
Ey ik ben slapen laters !!!11
Ahquote:
Jah, het is natuurlijk niet zo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah.
Friesland is naast N-H de stoerste provincie van NL.
Denk ik dan, ben d'r nog nooit geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |