met gezond leven heb je daar ook kans op, dus wat is je punt?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:57 schreef Slarioux het volgende:
Van roken ga je kkdood man.
Geen idee, ik vind het leuk om te zeggen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:04 schreef bas-beest het volgende:
[..]
met gezond leven heb je daar ook kans op, dus wat is je punt?
Dat is veroorzaakt door het passief 'meeroken'.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:04 schreef bas-beest het volgende:
[..]
met gezond leven heb je daar ook kans op, dus wat is je punt?
Het is meer over de onnodige blaar en mijn blinde broer, waar ik over klaag.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:07 schreef What het volgende:
[..]
Ga weg, jankbak! 21!
Denk je dat Shakira dat leuk vindt? Zo'n miet?
Ik zie altijd Marlborro en Drum shag liggen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
Welk merk? Ik hoorde dat elk merk zijn eigen soort blaar veroorzaakt!
Marlboro laat een hakenkruis achter, gebrandmerkt voor de rest van je levenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zie altijd Marlborro en Drum shag liggen.
Koop 'm nou een blinde stokquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het is meer over de onnodige blaar en mijn blinde broer, waar ik over klaag.![]()
7 Dagen is het ergstequote:Op donderdag 5 januari 2006 02:14 schreef Spideyman het volgende:
Ik ben nu al GVD 4 dagen gestopt en nu begin jij over peuken?Stel je niet aan man homo.
Ga alsjeblieft weer roken, azijnpisser.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:14 schreef Spideyman het volgende:
Ik ben nu al GVD 4 dagen gestopt en nu begin jij over peuken?Stel je niet aan man homo.
Spideyman heten, PSV supporter zijn én dan ook nog stoppen met roken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:14 schreef Spideyman het volgende:
Ga toch terug naar je kindjes man.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft weer roken, azijnpisser.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Spideyman heten, PSV supporter zijn én dan ook nog stoppen met roken.
Sure sucks to be you
quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:25 schreef Spideyman het volgende:
[..]
[afbeelding]
En je probeert nog wel zo stoer op de foto te staan![]()
Word je wel eens vaker hard in je gezicht uitgelachen?
Ja, ik vind jou wel leuke jongen eigenlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ga toch terug naar je kindjes man.
http://www.martijn.org/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |