dat laatste zal het ook wel zijn probablyquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:38 schreef Jajong het volgende:
[quote]
[..]
tis gewoon vrij irritant en kanker.
[..]
laten we het hopenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
dat laatste zal het ook wel zijn probably
Dat scheelt een hoop ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:38 schreef Jajong het volgende:
maar ik heb wel zelfgemaakte tonijnsalade op me brood!
Ja maar tis zeg maar echt 3 seconden echt vet branderig en dan ist ook wel weer over.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gewoon even water drinken helpt prima!
Stevige sex helptquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:56 schreef schatje het volgende:
Ik heb dat ook weleens. Mijn man zegt dan dat ik niet zo moet zeuren.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:56 schreef schatje het volgende:
Ik heb dat ook weleens. Mijn man zegt dan dat ik niet zo moet zeuren.
Ik krijg kankerige slijmklieren van dit topic.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik krijg honger van dit topic.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
Flauw om je 'verkapte wanneer gaat Ajax weer eens echt voetballen' zo eufemistisch hier neer te zetten.
LE-ZEN.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:51 schreef moisturizer het volgende:
fruit vreten.
duh .
geen opvoeding gehad ofzo?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:38 schreef Jajong het volgende:
Als je een tijdje niks hebt gegeten of gedronken en je eet wat ofzo.. en dan beginnen je slijmklieren aan weerszijden van je mond achter je wangen zeg maar te werken. bij mij doet dat altijd een beetje pijn en weetikwat, tis gewoon vrij irritant en kanker. maar ik heb wel zelfgemaakte tonijnsalade op me brood!
HAHAHquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef mantamanta het volgende:
je kunt het ook als lekker zien.
En mischien minder zuur eten, kan helpen. Of regelmatiger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |