Hij ligt nu in bed met zijn buik naar beneden en zijn sterretje naar bovenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:29 schreef NanKing het volgende:
Hij is gelukkig nu wel 180% bijgedraait, maar goed :|
Veluwe? De place-to-be voor incest enzo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:30 schreef NanKing het volgende:
Oh wacht vorig jaar nog meegemaakt dat iemand tegen zijn zoon (van 23) zei, "we gaan morgen wel even naar de dokter"
Ik heb wel eens een homo over de kut van een vrouw horen praten...dat was niet echt positief...wel weer wat nieuwe scheldwoorden geleerd. Hij gaf ook aan liever dood te gaan dan in een ambulance te moeten gaan liggen waar net zo'n rottend slijmgeval in verplaatst was.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Volgens mij vinden homo's vrouwen absoluut niet vies of smerig, eigenlijk nooit over nagedacht. Zitten er hier homo's die het mij kunnen vertellen?
!
Wel in Gelderland in iedergevalquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Veluwe? De place-to-be voor incest enzo?
Of je zegt...ik heb weer zo'n hoerig stuk slijm volgeblubberd...dat heerst hier nogal.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Soms is het idd leuk om over te praten. Maar sommige mensen kunnen alleen maar over seks praten, en vertellen de ranzigste dingen die ik helemaal niet van die persoon wil weten.
Wat is nou precies het verschil voor jou als een vriendin van jou zegt "zo ik heb ff lekker liggen ramptetampen gister joh", of als een homo-vriend zegt "Ik heb gister toch zo een fijne seks ervaring opgedaan"?
kut voorbeelden btw
lol ik dacht eerste dat er "kat" stond, begreep dus niks van je verhaalquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:32 schreef wonko het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een homo over de kut van een vrouw horen praten...dat was niet echt positief...wel weer wat nieuwe scheldwoorden geleerd. Hij gaf ook aan liever dood te gaan dan in een ambulance te moeten gaan liggen waar net zo'n rottend slijmgeval in verplaatst was.
heel de familie, dat ze doodvallen,quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap kleingeestig dus, die ouders.
Welke gedachte?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:51 schreef Sport_Life het volgende:
Ik hou niet van de gedachte die zij hebben, maar accepteer ze wel zoals ze zijn.. Lekker boeiend.
Nee, niet vind ik dan. Dat is mijn mening moet je zeggen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
eigenlijk moeten alle homo's dood.. vind ik dan he..
Ja, alle homo's doen aan kontneuken, zo is het ook zo dat elk heterowijf dr bek vol laat spuiten door dr vent en daarna nog eens alles lekker doorslikt en ook nog valt te vermelden dat genoeg hetero's dat ook doen. En is anale sex het enige dat een homo definieert? Is dat wat hij de hele godverdomde dag doet? Is het misschien niet zo dat hij ook gezellig door de stad wandelt of voor de buis zit met een jongen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:53 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat ze het leuk vinden om een andere kerel im arsch te boren?
Ik heb niets tegen homo's. Homo's zijn ook maar mensen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:35 schreef Scoutmaster het volgende:
Ik haat homo's.
Ik vind het gewoon smerig, het is een mening.
Wat vinden jullie ervan?
100% Agree, die vieze gayboys ... DOOD AAN HUN!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
eigenlijk moeten alle homo's dood.. vind ik dan he..
Doen niet alle homo's aan kontneuken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:44 schreef BB_Koning het volgende:
[..] Ja, alle homo's doen aan kontneuken, zo is het ook zo dat elk heterowijf dr bek vol laat spuiten door dr vent en daarna nog eens alles lekker doorslikt en ook nog valt te vermelden dat genoeg hetero's dat ook doen. En is anale sex het enige dat een homo definieert? Is dat wat hij de hele godverdomde dag doet? Is het misschien niet zo dat hij ook gezellig door de stad wandelt of voor de buis zit met een jongen?![]()
Sjonge jonge.... Het is: DOOD AAN HUNNIE! Waar heb jij Nederlands leren praten man.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:07 schreef Scoutmaster het volgende:
[..]
100% Agree, die vieze gayboys ... DOOD AAN HUN!
Smurfen zijn ook homo's. Honderden smurfen en maar 1 smurfin? Hetero my ass. Dus indirect haat je dus wel homo's.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:18 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb al meerdere keren complimenten van homo's gekregen. Dat doet mijn heterosexuele ego wel goed.
Nee, als ik echt iets haat zijn het wel smurfen. Die smerige kleine ettertjes. Heb je ze ooit wel eens zien douchen? En altijd dezelfde kleren aan. Net een communisten commune dat dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |