ik had ook een spleet gehad tussen mijn tanden. Heb eerst een beugel gehad om alles recht te laten zetten. Na een tijdje kreeg ik een soort paperclip op mijn tanden geplakt. Die aan beide tanden vastzat en als een soort van scharnier werkte. De ene tand drukte de andere alsware recht. Heb er bijna niemand mee zien lopen, maar het werkte wel perfect.
Wat wel lachen was, toen ik die 'paperclip' net op mijn tanden had wist ik dat veel mensen niet wisten waar dat voor was. Dus als ze eerst al van die opmerkingen hadden geplaatst van "ey, er zit wat op je tanden." Keek ik heel trots en zei dat dat mijn tandpiercing was (doordat het plaksel even wit als mijn tanden was leek het net of hij er dwars doorheen zat) en dat het net nieuw was en een rage in opkomst. (Was toevallig net die periode dat sierraden op je tanden plakken erg in was) Kreeg echt heel verontwaardigde blikken, maar ook vaak vragen waar ik het had laten plaatsen en wat het kostte, etc. Ik heb het adres van de tandarts doorgegeven (zonder te zeggen dat het een tandarts was). Ben nog steeds benieuwd hoeveel mensen er naar die tandarts zijn geweest.