abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33842720
ik had ook een spleet gehad tussen mijn tanden. Heb eerst een beugel gehad om alles recht te laten zetten. Na een tijdje kreeg ik een soort paperclip op mijn tanden geplakt. Die aan beide tanden vastzat en als een soort van scharnier werkte. De ene tand drukte de andere alsware recht. Heb er bijna niemand mee zien lopen, maar het werkte wel perfect.

Wat wel lachen was, toen ik die 'paperclip' net op mijn tanden had wist ik dat veel mensen niet wisten waar dat voor was. Dus als ze eerst al van die opmerkingen hadden geplaatst van "ey, er zit wat op je tanden." Keek ik heel trots en zei dat dat mijn tandpiercing was (doordat het plaksel even wit als mijn tanden was leek het net of hij er dwars doorheen zat) en dat het net nieuw was en een rage in opkomst. (Was toevallig net die periode dat sierraden op je tanden plakken erg in was) Kreeg echt heel verontwaardigde blikken, maar ook vaak vragen waar ik het had laten plaatsen en wat het kostte, etc. Ik heb het adres van de tandarts doorgegeven (zonder te zeggen dat het een tandarts was). Ben nog steeds benieuwd hoeveel mensen er naar die tandarts zijn geweest.
  zondag 8 januari 2006 @ 22:07:06 #52
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_33847451
quote:
Op zondag 8 januari 2006 20:21 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Ik vind dat men zich daar niet zo druk over moet maken, volgens mij zou het mij niet eens opvallen als iemand een spleetje tussen de tanden zou hebben.. tenzij het een mega gat is natuurlijk.
Nee precies, en soms is het zelfs best sexy
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')