Lekker duidelijk voor iemand die compleet geen idee heeft en naar alle waarschijnlijkheid een stuk beter af is met een typemachine, wat envelloppen en een velletje postzegelsquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:21 schreef Slarioux het volgende:
Met een javascriptje het nummertje veranderen in het formulier.
Oh, ja. Logisch.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:21 schreef Slarioux het volgende:
Met een javascriptje het nummertje veranderen in het formulier.
Ja, ik heb dat scriptje heul niet. Maar wie weet iemand anders wel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Lekker duidelijk voor iemand die compleet geen idee heeft en naar alle waarschijnlijkheid een stuk beter af is met een typemachine, wat envelloppen en een velletje postzegels
Omg! Pseudo-nerd! Teh funny!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh, ja. Logisch.
Of even de checksum error fixen van de tri-based diffusietechnology engine in de Axxon-Flux2000-promptserver. Maar dat is misschien te omslachtig.
ik snap je niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef Agiath het volgende:
Hoe doe je nou van die Custum PI's?
Dus die pijltjes, en in DIG is er zelf een computer als PI
[Centraal] Ik wil een nieuwe computer maar weet niet wat
Of wordt het geheim gehouden zodat we dalijk niet 1 grote chaos aan PI's krijgen?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:23 schreef ThE_ED het volgende:
Wat bedoelt TS?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef Aurelianus het volgende:
Volgens mij heeft dWc-dinges daar ooit een informatief topic over geopend. Maar ik kan het mishebben.
je hebt het niet mis!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef Aurelianus het volgende:
Volgens mij heeft dWc-dinges daar ooit een informatief topic over geopend. Maar ik kan het mishebben.
godver al de tweede keer in hetzelfde topic te laatquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ha! Voor jou heb ik speciaal dit topic ooit gemaakt.
[FAQ] Hoe krijg ik zo'n koele PI?!
Ik prijs mijn geheugen.quote:
Er zijn simpelere usernames.quote:
Ja, wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |