Hee dit is toch ook een retorische vraag of niet??quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef skiczukie het volgende:
Waarom pleeg jij niet zelfmoord.
Heb je weleens zo'n situatie meegemaakt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef i-spy24 het volgende:
Dan reageer je gewoo terug: " Ja... en wat dan nog? " Zegt hij " Dan krijg je met mij problemen etc..." dan zeg je " nou doe er dan wat aan als je er niet tegen kunt "
Meeste Marokkanen gaan ervan uit dat de gemiddelde Nederlander zich laat afbluffen door zijn dreigement omdat hij weet dat we een nogal praterig en weinig durven volk zijn.
Doe je net het tegenovergestelde en dan zie je hoe stoer hij dus echt is...
Kijk ik vraag niet hoe ik in zo'n situatie moet reageren maar het gaat mij puur om het feit of het een retorische vraag is, als een Marokkaan vraagt of je problemen zoekt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef i-spy24 het volgende:
Dan reageer je gewoo terug: " Ja... en wat dan nog? " Zegt hij " Dan krijg je met mij problemen etc..." dan zeg je " nou doe er dan wat aan als je er niet tegen kunt "
Meeste Marokkanen gaan ervan uit dat de gemiddelde Nederlander zich laat afbluffen door zijn dreigement omdat hij weet dat we een nogal praterig en weinig durven volk zijn.
Doe je net het tegenovergestelde en dan zie je hoe stoer hij dus echt is...
Ha precies mijn gedachten!quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het enige juiste antwoord moet zijn, "Volgens mij heb ik die zojuist gevonden".
Het lijkt me toch dat het eerste antwoord zal zijn, "Hee jongen, probeer je grappig te zijn ofzo? Moet je klappen?"quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:24 schreef BlueEyed het volgende:
Mijn standaard antwoord op die vraag is dat ik die 26 jaar geleden reeds gevonden heb
Meestal hebben ze dan bar weinig meer te melden.
Neuh, meestal druipen ze dan af met een schaapachtig lachje danwel de mededeling dat ze me zullen onthouden. Best symphatiek van ze eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:28 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het lijkt me toch dat het eerste antwoord zal zijn, "Hee jongen, probeer je grappig te zijn ofzo? Moet je klappen?"
Nee dat is diskriminatie, want nu zeg je impliciet dat die Marokkaan voor problemen gaat zorgen. Het kan ook zijn dat hij het puur uit interesse vraagt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het enige juiste antwoord moet zijn, "Volgens mij heb ik die zojuist gevonden".
So true, misschien wil ie enkel helpen zoekenquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:32 schreef Verlosser het volgende:
[..]
Nee dat is diskriminatie, want nu zeg je impliciet dat die Marokkaan voor problemen gaat zorgen. Het kan ook zijn dat hij het puur uit interesse vraagt.
direct diegene met de grootste bek vol op zijn bek slaan. geld ook voor niet marokanen. gewoon voor een ieder die zo tegen je praat. beetje respect erin stampenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef TranceAction het volgende:
Dan is dat toch een retorische vraag of niet?
En zo ja waarom vraagt ie het dan, vraag ik me af![]()
Allicht zal ie dat antwoorden dat retorisch zonder h gespeld wordt, integratie is namelijk in tegenwoordigquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:34 schreef Svyatagor het volgende:
Je kunt hem natuurlijk ook vragen of dat soms een rethorische vraag is.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:36 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Allicht zal ie dat antwoorden dat retorisch zonder h gespeld wordt, integratie is namelijk in tegenwoordig
In 't Engels is het ook niet rethorical, maar rhetorical.quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
ik was efkes in de war met 't Engels.
(...)
*slaap uit ogen wrijft*quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In 't Engels is het ook niet rethorical, maar rhetorical.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |