Nou .... eigenlijk niet heurquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geef maar toe jij zou ook best in haar slip willen zitten.. weheheh slip Weheheh![]()
![]()
woordgrap
![]()
oiquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:12 schreef Herald het volgende:
En sindskort mag je ook toegeven dat je haar in d'r snoet hebt gesproeid
[afbeelding]
nou vooruit niet ten tijde van deze foto dan..
lol, Maikuuul slipt hem zelf wel ff hendig sjiek door z'n handquote:
De geile ketelquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:04 schreef Slarioux het volgende:
Hangt van de film af. Bij Herbie zou ik me verstoppen.
zodra haar zipje lekt door Boebiedoe wordt vrijgegeven wel voor internettend Nederlandquote:
idd.. en dat je dan word betraptquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
Schopje naar SEX?
Ik heb mij wel eens ongeveer hetzelfde afgevraagd. Hoe zou sex zijn met een echte prinses, bijvoorbeeld Maxima? Of met de dochters van president Bush.![]()
nah volgens mij niet, omdat je in Amerika zogenaamd pas vanaf je 18e seks mag hebben moeten ze de eerste paar seksjaren heel stilletjes doen en vanaf hun 18e schreeuwen ze de hele boel bij elkaar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:55 schreef Jajong het volgende:
Kanker. Die vieze verwaande stoephoeren zijn zo arrogant en gewend dat alles voor hun gebotoxte boulimiasmoel gedaan wordt. Ergo, zoutzak.
11,50 dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef most_wanted het volgende:
Lindsay Lohan neuk ik niet...
Al geef je me 10 euro...
nou, ik zou zelfs 10 euro betalen om haar te palen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef most_wanted het volgende:
Lindsay Lohan neuk ik niet...
Al geef je me 10 euro...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |