Opleidi, Opleida...quote:
En een subtiele verwijzing naar HetwasietsmeteenF.quote:
Sukkelquote:
In één keer goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:11 schreef Paltos het volgende:
Journalistiek?
Dat had ik door. Terecht ook wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En een subtiele verwijzing naar HetwasietsmeteenF.
'Een redelijk goede beheersing van de Nederlandse taal'.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://images.fok.nl/fp/icons/icon_jointhecrew1.jpg]afbeelding][/url]
Kut, jij valt dan af idd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Een redelijk goede beheersing van de Nederlandse taal'.
Ja, want vanmiddag had ik naar tv gekeken, en daar zeiden ze iets anders.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Een redelijk goede beheersing van de Nederlandse taal'.
Erger kunnen ze me niet beledigen..
Had ik naar tv gekeken!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, want vanmiddag had ik naar tv gekeken, en daar zeiden ze iets anders.
Que?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, want vanmiddag had ik naar tv gekeken, en daar zeiden ze iets anders.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:18 schreef Paltos het volgende:
[..]
Had ik naar tv gekeken!!11one!~~!D;D
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef Paltos het volgende:
He, ik heb al een hele dag geen opzichtige :"!1!!"'s gepost!
Express?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, dat was wel express hé!![]()
Dat was toch een fout van jou!![]()
Fuck Google.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik had het zelfs nog ingetikt op google..
Eerste keer dat google me teleurstelt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Fuck Google. [afbeelding]
Vertrouw op Bupa.
Als ik naar 'Bupatih' zoek, zegt die lamlul: "Bedoelde u: bupati?"quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Eerste keer dat google me teleurstelt..
Check het verschil in hits dan! Als ik 'expres' ingeef, zegt die lamlul: "Bedoelde u: express ".
Bij mij zegt hij: "Bedoelde u: Palm os"quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik naar 'Bupatih' zoek, zegt die lamlul: "Bedoelde u: bupati?".
Gebruik jij de Belgische variant ofzo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bij mij zegt hij: "Bedoelde u: Palm os"
DE BRUTALITEIT!![]()
Nee, ik gebruik google.nl.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gebruik jij de Belgische variant ofzo?
Bij mij zegt 'ie gewoon: "Bedoelde u: kutnewbie"
Hihi.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:36 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik google.nl..
Grappig trouwens.![]()
![]()
.
Wat zei ik ook vanmiddag?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:37 schreef Paltos het volgende:
Resultaten 1 - 2 van circa 8 voor Paltos kutnewbie (0,14 seconden)
Resultaten 1 - 6 van circa 35 voor bupatih kutnewbie (0,31 seconden)
Zó!![]()
Zoals een bedrijf in België, dat een doodsbrief naar half Vlaanderen heeft gestuurd, waarin iets stond als: "Ghehehe! Niemand is dood hoorr! Kom naar onze Fitness!!1!!1one!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat zei ik ook vanmiddag?
Bekendheid is bekendheid.
Niet.quote:
Dat wou ik net schrijven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet..
Maar goed...ik ga slapen.
Houdoe.
Tabee.
Houdoe is Floortje-achtig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:07 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat wou ik net schrijven..
Houdoe.![]()
Bedoelde ik dus hé.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Is dat Brabant dan? (Waar ze woont.)![]()
OK sorrie hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:52 schreef MissBliss het volgende:
Goedemorgen![]()
Bleh, ik werd vanochtend om 6 uur wakker van die blaasontsteking en toen wou ik dus om 8 uur de dokter bellen, maar precies voor 8 uur was ik weer in slaap gevallen
Nu is het dus weer soort van weg dus krijg ik geen medicijnen maar morgenochtend is het dan natuurlijk weer terug
Oh en niks mis met die TT Zhenarals je even terug had gelezen, zag je dat het sloeg op Dizers opmerking dat we de volgende meet weer gingen roddelen.
Ja duh, kans verlopen voor dat schorriemorriequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK sorrie hoor![]()
![]()
Maar de volgendemeet
is toch wel een besloten meet, hm? Met alleen
wij drieën
? En niet al dat ShowChat gepeupel
![]()
![]()
Dat dacht ik ook ja, aangezien ik erover begonquote:Oh en Dizer: dat van die evolutie zouden we toch juist wel op het forum zetten?!Als een soort afleidingsmaneuvre voor andere roddels?
Of heb ik het verkeerd begrepen, zo ja:
!
Dus ShowChat is ongeveer 0,07375% van heel Fok!Forum!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:44 schreef Svensational het volgende:
Idols Survival Game #2: Met Raffaëla aan kop!
Soms heb je van die dagen...
[TK] Rolling Stones staanplaatsen ArenA
http://forum.fok.nl/topic/799959
Bijna topic #800.000. Dit moet een ShowChat worden!
Vergeet de dubbeltopics nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dus ShowChat is ongeveer 0,07375% van heel Fok!Forum!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |