abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33705976
Ik krijg over 5 weken 2 baby degu`s van m`n btoertje want zijn degu is afgelopen weekend bevallen van 7 kleintjes. Nu ben ik op zoek naar een kooi voor ze. Dierenzaken verkopen alleen kooien met kunststof bodem,maar ik heb 1 nodig met glazen of metalen bodem omdat degu`s kunsstof kapot bijten en zo uit hun kooi ontsnappen.

Wie weet een winkel waar ze een goede kooi verkopen? Ben al bij Welkoop en Pets Place geweest. Moet wel een winkel in zijn in de buurt van Oost-Groningen of Noord-Drenthe.
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:20:45 #2
38433 snijder
snijderdotcom
pi_33706011
Wat is een degu?
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_33706047
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:20 schreef snijder het volgende:
Wat is een degu?
volgens mij een knaagdier
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_33706088
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:20 schreef snijder het volgende:
Wat is een degu?
Een klein knaagdier. Lijkt een beetje op een klein eekhoorntje, maar heeft net zo`n soort staart als een rat maar dan met een harig pluimpje erop. Als ze eten staan ze op hun achterpootjes en met hun voorpootjes houden ze dan het voer vast, net als een eekhoorn dus.
pi_33706934
  † In Memoriam † woensdag 4 januari 2006 @ 20:53:21 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_33707226
papegaaienkooi misschien en dan aanpassen met plankjes? Als ze die opvreten hang je er gewoon weer nieuwe in.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:59:12 #7
1175 Duckman
Is me er eendje
pi_33707468
Bij de Hornbach in Groningen hebben ze een speciale kooi voor degoes. Deze is van het merk Ferplast. Het metaal van de kooi loopt onderin de bak door, dus ze kunnen niet gaan knagen aan de bak zelf.

"Dat de geschiedenis zich herhaalt, is vooral daarom zo leerzaam, omdat zij zich nooit op dezelfde wijze herhaalt. Men kan dus even goed beweren, dat de geschiedenis altijd weer nieuw is." - Simon Vestdijk
pi_33707484
Of zo'n binnen-hondenkooi zeg maar. Gooi je er zelf nog gaas omheen ofzo. (
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:03:02 #9
1175 Duckman
Is me er eendje
pi_33707643
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:53 schreef moussy het volgende:
papegaaienkooi misschien en dan aanpassen met plankjes? Als ze die opvreten hang je er gewoon weer nieuwe in.

[afbeelding]
Zoiets is natuurlijk helemaal geweldig voor degoes. Ze hebben de ruimte en je kunt er allerlei speeltjes en zo in doen. Wel wat prijzig ben ik bang.

Laat je ook goed informeren over de verzorging van degoes, dan heb je het meeste plezier van deze prachtige beestjes.
"Dat de geschiedenis zich herhaalt, is vooral daarom zo leerzaam, omdat zij zich nooit op dezelfde wijze herhaalt. Men kan dus even goed beweren, dat de geschiedenis altijd weer nieuw is." - Simon Vestdijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')