Het is tegenwoordig op FOK! hip om het woord 'pauper' te gebruiken, óf er juist faliekant tegen te zijn. Mij best. Belachelijk woord.quote:ple·be·jer (de ~ (m.), ~s)
1 [pej.] iem. zonder opvoeding of fatsoen => lomperd
2 onadellijke bij de oude Romeinen
clownquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef maartena het volgende:
De mens is een kudde dier. Monkey see, monkey do. We apen graag andere mensen na, en op die manier worden bepaalde woordjes populairder dan andere woordjes. Niet echt orgineel natuurlijk, maar meelopen met anderen is natuurlijk wel het makkelijkst.....
!!!!!!11111oneone enzo
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:18 schreef romancrovatto het volgende:
clown
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:17 schreef BrauN het volgende:
HAHA NOU ZEG DE GRAPPIGE REACTIES ZIJN AL NIET VAN DE LUCHT!
Je caps blijft hangenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:17 schreef BrauN het volgende:
HAHA NOU ZEG DE GRAPPIGE REACTIES ZIJN AL NIET VAN DE LUCHT!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
ple·be·jer (de ~ (m.), ~s)
1 [pej.] iem. zonder opvoeding of fatsoen => lomperd => Maikuuul
2 onadellijke bij de oude Romeinen
[..]
Zo had die frikandellenvleeswolf het vast ook weer niet bedoeldquote:
Ehm... nou... Ja! Wel waar!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:27 schreef Aurelianus het volgende:
Om nog even dieper in te gaan op de stof: afgezien van mezelf en Dirktator heb ik nog niemand het woord zien gebruiken.
Plé. Bé. Jer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:33 schreef Razor21 het volgende:
Hoe spreek je dat woord precies uit joh? Vaag kut woord is het![]()
Hmm, nee dat is wat passé.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:39 schreef kanaiken het volgende:
Untermensch dan maar?
lol, hoe zeg je dan delleke in't spaans?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op z'n Spaans uitgesproken is het nog best een aardig woord, trouwens.
Of gewoon proleten, spreekt lekkerderquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:40 schreef kanaiken het volgende:
Of proletariërs natuurlijk
Madre, me quiero un fricandel!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, hoe zeg je dan delleke in't spaans?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |