wheheheh die zie je dus niet meer terugquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:34 schreef KNAK het volgende:
morgen dag 3 van geen koffer, en dr zit 3kg kaas,potjes sambal,worsten, curry etc in
![]()
Internetcafé in Bratislavaquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:30 schreef Razor21 het volgende:
Waar zit je nu dan?
Knakworstenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:34 schreef KNAK het volgende:
morgen dag 3 van geen koffer, en dr zit 3kg kaas,potjes sambal,worsten, curry etc in
![]()
dat zou het geheel wel een stuk leesbaarder maken inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:12 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom gebruik je geen plaatsnamen?
Ik vind het hele verhaal nu al wazig + nominatie voor de TRV Awards 2006.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat zou het geheel wel een stuk leesbaarder maken inderdaad
Was je mooi klaar mee, ¤ 11.000 voor een retourtje Londen-New York.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef schatje het volgende:
British Airways.
Schatje is toenertijd met de Concorde naar New York gevlogen en terug met een Boeing 747.
Nee joh, dat heb ik niet betaald. Het was toen een speciale aktie. Het was iets van 4750, in guldens en inclusief 3 hotelovernachtingen in het luxe Plaza hotelquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:45 schreef Quarks het volgende:
[..]
Was je mooi klaar mee, ¤ 11.000 voor een retourtje Londen-New York.
Dan zit ik liever 5 uur langer in de lucht voor een tiende van de prijs.
Beide... Het is idd een gecompliceerd stukje (Als TS gewoon steden of landen had gebruikt was het een stuk logischer geweest) en jij bent waarschijnlijk niet al te snugger.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:53 schreef 2609 het volgende:
ik snap er echt helemaal niks van ben ik nou zo dom of is het nou gewoon zo moeilijk stukje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |