Ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 26 april 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Vandaag de freakshow.
Albert met z'n roze blouse en Daphne met een jaren 50 kapsel waar ze in Staphorst mee rondliepen.
VInd je het gek? Ze werkt alleen maar met homo'squote:Op woensdag 26 april 2006 18:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Daphne is uitgekozen tot homo moeder.
Zei ze in de uitzending.![]()
Vond het wel leukquote:Op woensdag 26 april 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Daphne met een jaren 50 kapsel waar ze in Staphorst mee rondliepen.
oh sorryquote:
quote:Famke Janssen te gast in RTL Boulevard
Daphne Bunskoek en Albert Verlinde hebben aanstaande dinsdag weer een beroemdheid als deskundige te gast. Niemand minder dan Famke Janssen schuift die dag aan
Op 25 mei gaat X-Men 3 The Last Stand wereldwijd in première, de film waarvan verwacht wordt dat deze wereldwijd de bioscoop top 10 zal aanvoeren. Het moet wel raar lopen wil Famke die film niet pluggen aanstaande dinsdag.
Eens in de zoveel tijd nodigt Boulevard eenmalig een gast uit. Famke had bijvoorbeeld Robbie Williams, Floortje Dessing, Robert ten Brink en Mariska Hulscher als voorgangers.
En aan Famke valt ook genoeg te vragen. Naast de nieuwe X-Men film zal Famke namelijk ook een award uitreiken op de aanstaande MTV Movie Awards. Er zijn maar weinig Nederlanders die deze eer ten beurt is gevallen. Bovendien zijn we erg nieuwsgierig na wat Famke na X-Men gaat doen. Volgens de International Movie Database staat er nog maar één film op haar agenda: The Four Saints, een film die daar al sinds vorig jaar op staat. Opnames voor de film Bathory moest ze cancellen.
Bovendien heeft Famke het gerucht de wereld in geholpen dat er toch nog een vervolg komt in de reeks X-Men films. "De nieuwe film heet The Last Stand en ik denk dat de makers elke intentie hebben om dit de laatste X-Men film te maken. Maar ja, je weet maar nooit."
Niet dat ik weet ?! Ze was vanavond bij Boulevard, maar ik heb er niets over gehoordquote:Op maandag 15 mei 2006 23:20 schreef Stansfield het volgende:
Klopt het dat fiona stopt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |