Helemaal mee eens.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef Andromache het volgende:
Peter lijkt me een enorm sympathieke kerel. Mag hem graag zien op tv.
Dus zag ik het goedquote:Op maandag 6 maart 2006 19:07 schreef milagro het volgende:
Daphne ziet er vandaag uit als een van de duivel bezeten sloerie... ogen strak, haar slap en vettig langs haar gezicht...... ze breekt, ieder moment nu , groen braaksel, kom maar op![]()
en Jennifer Lopez?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Albert gaf een verslag vanuit los Angeles.
Over de oscars![]()
Amen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind Daphne een vreselijk irritant figuur.Die Albert begint me ook flink de keel uit te hangen.
Wat een theemutsenprogramma is dat geworden.
De helft van wat er gezegd word kan ik niet horen door dat domme boerinnenlachje van Bunskoek.
Ze lachen het hardst om hun eigen belachelijke grappen die helemaal niet grappig zijn.![]()
Geef mij Beau maar weer terug.Die wist tenminste wanneer hij op tijd een ander onderwerp moest aankondigen.
Bunskoek kakelt te lang door. En ze heeft een afgrijselijke rotkop.![]()
Als zij eens een keer voorgoed oprot dan ga ik wel weer kijken naar RTLBoulevard.
Now we're talkingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind Daphne een vreselijk irritant figuur.Die Albert begint me ook flink de keel uit te hangen.
Wat een theemutsenprogramma is dat geworden.
De helft van wat er gezegd word kan ik niet horen door dat domme boerinnenlachje van Bunskoek.
Ze lachen het hardst om hun eigen belachelijke grappen die helemaal niet grappig zijn.![]()
Geef mij Beau maar weer terug.Die wist tenminste wanneer hij op tijd een ander onderwerp moest aankondigen.
Bunskoek kakelt te lang door. En ze heeft een afgrijselijke rotkop.![]()
Als zij eens een keer voorgoed oprot dan ga ik wel weer kijken naar RTLBoulevard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |