Ik was ook blij verrast met Floortje Dessing, Vind haar een leuke meid die Floortjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:01 schreef Ole het volgende:
Vond Floortje Dessing gister overigens ook wel lekker fris. Stuk beter dan Irene van der Laar..
Denkje dat ze Fok lezenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Albert- moe? Nee hoor ik niet... Ik vind idd, Jeroen ook leuk doen.
Beau daar is niks mis meeOk, Daphne doet het ook goed op haar manier
![]()
Ja maargoed, Beau was dan ook Bram's 'Amice'quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef Radegast het volgende:
Bram is cool, al vond ik hem toffer samen met Beau.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:16 schreef MiLalaa het volgende:
My god, heeft ze een vergroting achter de rug?
quote:Daphne weg bij RTL Boulevard?
Geplaatst: 16 januari 2006 (13:20)
Misschien moet je het met een korreltje zout nemen, want het is een nieuwtje uit de roddelbladen. Maar als we die mogen geloven, gaat Daphne Bunskoek RTL Boulevard verlaten. Ze zou grote moeite hebben met Albert Verlinde, die behoorlijk zijn mannetje staat in het programma.
Ook zou de charmante Daphne last hebben van een jaloerse Irene van der Laar, die als deskundige regelmatig haar opwachting in RTL Boulevard maakt. Irene is de ex van Wessel van Diepen die het nu met Daphne doet. Ook wordt al over een opvolger voor Daphne gespeculeerd. Mariska Hulscher lijkt namelijk een goede indruk te maken tijdens haar gastoptredens als deskundige en dus een waardige opvolger van Daphne.
Maar het kan natuurlijk allemaal roddel en achterklap zijn, maar zoals het gezegde zegt: waar rook is, is vuur.
Ondertussen babbelt Daphne er nu ook op los in de ochtendshow van Radio 538, als vervanger van Edwin Evers die van een welverdiende vakantie geniet, en is ze 's avonds nog gewoon bij RTL Boulevard te zien...
Bron: Radio.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |