Inderdaad... wat de gek ervoor geeft.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:51 schreef Gunner het volgende:
Ik neem aan dat je ook voor een nieuwe APK zorgt, want zonder APK lijkt het me lastig een auto verkopen particulier gezien
"kleine mankementen"
1Sterretje?Scheur is een beter woord IMHO
2. Deuk/krasHeeft iemand die deur er proberen uit te breken soms?
3. Lekke uitlaat
Wat de gek ervoor geeft
Iedere particulier die niet echt gezegend is met technische auto kennis koopt natuurlijk geen auto zonder of met aflopende APKquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:59 schreef Vinnie_N het volgende:
APK heeft hij nog tot en met 14 jan, dus verkoop is tot die tijd nog mogelijk. Voor een nieuwe apk dient de koper zelf te zorgen
En het is bepaald niet echt verkoop bevorderend om die apk zo snel af te laten lopen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
Iedere particulier die niet echt gezegend is koopt natuurlijk geen auto zonder of met aflopende APK
30 euro APK; dan moet hij er zonder kleerscheuren doorheen komen, dus je bedrag vind ik een bijzonder rooskleurige voorspellingquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:58 schreef rickystyle het volgende:
Sommege zien dit wel erg negatief als je nou dit sommetje bekijkt
auto: 150,-
nieuwe voorruit inc montage kost 140,-
uitlaat van de sloop incl mondage max 100,-
apk 30,-
Dat kan natuurlijk, maar ze zijn nu al maar 1024x768 en vind enig detail bij foto's van in dit geval een schade wel belangrijk om misverstanden/ teleurstellingen te voorkomen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:40 schreef ElisaB het volgende:
TS, wil je zo vriendelijk zijn je foto's ff een meter kleiner te maken?
Johquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:46 schreef Vinnie_N het volgende:
Dat kan natuurlijk, maar ze zijn nu al maar 1024x768 en vind enig detail bij foto's van in dit geval een schade wel belangrijk om misverstanden/ teleurstellingen te voorkomen.
quote:
Ze staan op de webspace van mijn ISP, zou toch snel genoeg moeten zijn.quote:Host ze dan tenmninste ergens waar ze een beetje sneller binnenkomen, zodat de layout niet helemaal verne*ckt wordt.
Ik bedoel dat het niet voor niets onder de foto's staat en ik het je niet voor niets vraagquote:
Snap het probleem niet helemaal, dingen zijn nog geen 300 kb en worden, bij mij tenminste, automagisch geresized (misschien vanwege mijn browser, firefox ? ), maar goed, zo beter?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het niet voor niets onder de foto's staat en ik het je niet voor niets vraag
ja ikben een optimistquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
30 euro APK; dan moet hij er zonder kleerscheuren doorheen komen, dus je bedrag vind ik een bijzonder rooskleurige voorspelling
ik ook maar niet als het gaat om auto's waarvan de APK bijna is afgelopen en te koop worden aangebodenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |