En niet alleen een leuk koppiequote:
Wow, jou zie je ook nooit meer op het forum!quote:
Ze zegt:quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef makemedinner het volgende:
Pff, ze weet vast niet eens wat solipsisme is.
Google is your friend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:04 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze zegt:
SOLIPSISME staat voor de filosofie dat de wereld bestaat uit alles wat je zelf bedenkt en bedacht hebt. Dit betekent dat het enige dat bestaat de bedenker en zijn denken is. De rest in eenieder zijn wereld is door hem of haarzelf verzonnen.
Ze kan het natuurlijk altijd vervenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef RX_Shorty het volgende:
pff ik val niet op blond....
Wel leuke uitstraling dat wel![]()
Njah... werk hequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wow, jou zie je ook nooit meer op het forum!
Ze vraagt wat google is ..quote:
Heeft ze een ban of iets dergelijks?quote:
Mwoah. Je weet vast niet eens wie ik ben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
Njah... werk he
Alles goed voor de rest?
Hey, blijf es ontopicquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:06 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
Njah... werk he
Alles goed voor de rest?
Nee, maar ik aanbid haar !quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heeft ze een ban of iets dergelijks?
Onverzorgd wijf.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:00 schreef RATMEN het volgende:
Je kan me veel zeggen, maar zij is echt de vrouw van mijn dromen.
[afbeelding]
Ik ben verliefd!!
ma_jojo!
Analfabeetquote:
Lekker he zo'n labret, zeker tijdens het zoenenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is dat toch met die walgelijke piercings die het breezervolk op hun gezichten laten zetten.
Ligt eraan... geef me een hint...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah. Je weet vast niet eens wie ik ben..
Ah, eindelijk IEMAND die het snapt!!quote:
Die heb ik alquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef RX_Shorty het volgende:
ONTOPIC:
Als je haar leuk vind... vraag haar MSN
Ik praat wel even tegen je op MSN.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
Ligt eraan... geef me een hint...
ONTOPIC:
Als je haar leuk vind... vraag haar MSN
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik praat wel even tegen je op MSN..
Ja, ze wil bij me komen wonen, omdat ik zo'n enorm mooi huis met een walk in closet heb. Prima babe magnet kom ik achterquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:14 schreef RX_Shorty het volgende:
[..]
![]()
![]()
DAT IS MIJN SCHATJE
![]()
![]()
ONTOPIC:
aha en en en? zit er vooruitgang in?
Waarvoor, om iemand te aanbidden ? Ik aanbid de acteertalenten van Sean Connery ook. Ben ik daar dan te jong voorquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:20 schreef the_legend_killer het volgende:
TS je bent iets te oud.
ma_jojo natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie?
LE-ZEN. Het gaat om aanbidden, niet om geilen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
jammer ernie,ik weet niet wie er wel op haar geilt maar ik ben het iig niet
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie?
Aanbidden doe ik al helemaal niet aanquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef RATMEN het volgende:
[..]
LE-ZEN. Het gaat om aanbidden, niet om geilen.
aanbidden....quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Waarvoor, om iemand te aanbidden ? Ik aanbid de acteertalenten van Sean Connery ook. Ben ik daar dan te jong voor.
quote:
ja ....quote:
Word je liever aanbeden ? Ik heb nog wel een klein beetje aanbidding over hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Aanbidden doe ik al helemaal niet aan![]()
Been there, done that. Verandering van spijs doet eten mijn waarde Misstiquequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Misstique het volgende:
En Sara dan?? En Caelum????
Kijk maar uit dat je niet misselijk wordt van al die wisselingen, is funest voor je spijsverteringquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Been there, done that. Verandering van spijs doet eten mijn waarde Misstique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |