tis geen vraagprijs maar een richtprijs, ben je het er niet mee eens, bied dan lager of ga ergens anders huilies doenquote:
*schrijft op*quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
10 euro voor de Matrix geboden!![]()
12 euro voor de Matrixquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
10 euro voor de Matrix geboden!![]()
*writes down*quote:
hij dan dus niet in een envelop, tis echt een box... eventueel kan ik em wel over meerdere enveloppen verdelen en de box platvouwenquote:Op maandag 9 januari 2006 14:53 schreef Gajescheren het volgende:
Matrix 18 inclusief? Kan hij in een envelop?
Zo, ingepakt in een mooi kerstpapiertjequote:Op maandag 9 januari 2006 15:01 schreef Gajescheren het volgende:
Ik woon niet echt in de buurt. Verzenden zal dus 5,50 kosten? Dan bied ik 20 inclusief. De box platvouwen is ook niet zo mooiDe box is wel in goede staat neem ik aan?
Mja 'tpapiertje zit wel binnenstebuiten maar tochquote:
Dat is er dus nogquote:VHS-banden:Asterix en Obelix tegen Caesar (speelfilm, nederlands ondertiteld) Men in Black (deluxe edition, 35 min extras) Men in Black 2
DVD's:8 Mile (met Eminem) The Matrix Collection DVDBox (inhoud: alle delen + 2 dvd's bonus materiaal)
Richtprijs:
Voor de VHS-banden 5 euro stuk? Enne, 8 Mile voor 5 euro en de Matrix Box 15 euro?
Alles excl. verzendkosten
Ikke ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:06 schreef JapyDooge het volgende:
waar woon je ergens?
is mss makkelijker
hmm das dan weer minderquote:
Kzal eens flink klagen bij mn vriendinquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:41 schreef Gajescheren het volgende:
Matrix box vandaag binnen gekregen, helaas heeft de tpg er niet al te voorzichtig mee gedaan. 2 van de 3 DVD cases waren stuk. Ook de box zelf is beschadigd, naja nieuwe cases erom en dan is het alweer een stuk beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |