En zuipen maarquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
1 lege wijnfles
0.5L benzine
0.5L olie
1 stoffen lap
1 aansteker
Bij punt 1 blijft deze 16 jarige kleuter waarschijnlijk al steken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
1 lege wijnfles
0.5L benzine
0.5L olie
1 stoffen lap
1 aansteker
hij heeft vast wel een moederquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:01 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Bij punt 1 blijft deze 16 jarige kleuter waarschijnlijk al steken.
Waar blijven je zelfmoord tips?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:04 schreef sr_firewire het volgende:
Overigens zou ik een vrachtwagen stelen en deze door de voordeur van de fietsenmaker naar binnen parkeren. Dat zal hem leren
riep iemand scheermesje?quote:
Denk als TS met een vrachtwagen de pui van die fietsenzaak eruit ragt, hij vanzelf wel gedood wordt door een instortende gevel, dus wat dat betreft kun je het ook zien als zelfmoordtip.quote:
quote:
Toch met een waterfiets mag ik hopen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:18 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Werkwoord kutfietsen:
Ik fiets een kut
Hij fietst een kut
Jij fiets een kut
Wij fietsen een kut
Zij fietsen een kut
Ik fietste een kut
Hij fietste een kut
Jij fietste een kut
Wij fietsten een kut
Zij fietsten een kut
Ik heb een kut gefietst
Hij heeft een kut gefietst
Jij hebt een kut gefietst
Wij hebben een kut gefietst
Zij hebben een kut gefietst
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:18 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Werkwoord kutfietsen:
Ik fiets een kut
Hij fietst een kut
Jij fiets een kut
Wij fietsen een kut
Zij fietsen een kut
Ik fietste een kut
Hij fietste een kut
Jij fietste een kut
Wij fietsten een kut
Zij fietsten een kut
Ik heb een kut gefietst
Hij heeft een kut gefietst
Jij hebt een kut gefietst
Wij hebben een kut gefietst
Zij hebben een kut gefietst
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Denk als TS met een vrachtwagen de pui van die fietsenzaak eruit ragt, hij vanzelf wel gedood wordt door een instortende gevel, dus wat dat betreft kun je het ook zien als zelfmoordtip.
Ik heb een hendige vaderquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:11 schreef Revelation het volgende:
De meeste fietsenmakers zijn kut en kenkerduur.![]()
Mongool,quote:
Je kan beter naar Heman & Idemaquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:36 schreef Revelation het volgende:
[..]
Mongool,
Al had je een hendige sjieke oma, wat kan mij dat schelen? Het gaat mij erom dat die klaplopers te duur zijn en derhalve dood mogen. Een band kan ik zelf nog wel fixen, maar als die fiets finaal naar de sjaak is raak ik toch echt ff naar Fixet.
Sterker nog; iedere Josti kan een band plakkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:57 schreef Maikuuul het volgende:
roflwie gaat er nou naar de fietsenmaker om een band te plakken
dat kan me vader ook.
Die toko is nog duurder en bovendien heb ik mijn fiets bij die Fixet-toko vandaan. Niet meer zo dwarsliggen nu, Waarlander.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Je kan beter naar Heman & Idema
Megool
Waarlander? Elles?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:05 schreef Revelation het volgende:
[..]
Die toko is nog duurder en bovendien heb ik mijn fiets bij die Fixet-toko vandaan. Niet meer zo dwarsliggen nu, Waarlander.
Strak p[lan, hier verder gaan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:12 schreef Revelation het volgende:
Maar het lijkt me verstandig om in een ander topic te gaan ouwehoeren, want ijsmeis vind het niet zo leuk gok ik...
Die bedoel ik idd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:18 schreef Revelation het volgende:
Ja, goed idee Twistedd. Ik maakte een geintje, maar dat kon ijsmeis niet zo waarderen. Het ging nergens over en sloeg nergens op. Het spijt me.
Ik dacht dat je wel de Smidse bedoelde, maar je bedoel die kerelt naast de videotheek, toch? Ja daar breng ik em ook weleens.
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:21 schreef Revelation het volgende:
Klopt, ze ziet er leuk uit. Hebt u wellicht lichte gevoelens voor deze schone Waarlandse?
Sommige mensen hebben een kort lontje...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
1 lege wijnfles
0.5L benzine
0.5L olie
1 stoffen lap
1 aansteker
Ja goed. Ik zal binnenkort toch echt es wat moeten ondernemen, maar daar hoort u spoedig meer over. Het is misschien wel geboekt, maar wat wil jij dan of ga je ook mee?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:22 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ja
Hoe gaat het met dat meisje van je school?
En het is al geboekt.
Ik ga liever gewoon met ze 7en ofzo, ipv met die andere mannen, en zo ken ik er meer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:25 schreef Revelation het volgende:
[..]
Ja goed. Ik zal binnenkort toch echt es wat moeten ondernemen, maar daar hoort u spoedig meer over. Het is misschien wel geboekt, maar wat wil jij dan of ga je ook mee?
Laat ik je wel een keer zien ouwe reus, maar om die nou op internet te zetten. Dat vind ik niet zo gepast. Wat jij trouwens met een rotgang moet doen is mij ff die foto's van Roxy, het webcammeisje, sturen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:27 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik ga liever gewoon met ze 7en ofzo, ipv met die andere mannen, en zo ken ik er meer.
Hoe heet ze eigenlijk? Foto?
Nee, Ed.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:33 schreef twisteddlogic het volgende:
OK gedaan, post ze mischien van de week wel ff.
Moet je die van de DTS kantine ook?
Tot zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:40 schreef Revelation het volgende:
Nah niet echt. Ik ga maar es schijten. Tot zo.![]()
Wij ook?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:50 schreef Revelation het volgende:
Ja ehh... Blanche belde net en hij zei dat we vanavond, onder het genot van een slobberpot, ff die vakantie moesten gaan bespreken...
Uur of 7, niet janken, ga je maar een andere keer te trainen. Dan moet iedereen ff komen. Blanche zei dat we dan om zeven uur bij hem moesten zijn. Met iedereen bedoel ik: Mot, Rep, jij, deV, Blanche, Koot? en ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:52 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Wij ook?
En hoe laat?
En waar?
Ik moet eerst trainen dus heel vroeg kan ik niet.
Is er nog niet geboekt dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:58 schreef Revelation het volgende:
[..]
Uur of 7, niet janken, ga je maar een andere keer te trainen. Dan moet iedereen ff komen. Blanche zei dat we dan om zeven uur bij hem moesten zijn.
Nee, we geven de voorkeur aan gespuis zoals jij. Ja die kleine Duitser was ik ff vergeten, dus je ga niet trainen en daarna gaan we naar Kries, pizza eten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef twisteddlogic het volgende:
Ok dus jullie gaan niet mee met die mannen?
En je vergeet Rasp denk ik, die wou ook mee geloof ik
Jawel, dit is leuker.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:09 schreef sr_firewire het volgende:
Slowchat... Hebben jullie geen msn ?
Heb je ze binnen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:30 schreef Revelation het volgende:
[..]
Laat ik je wel een keer zien ouwe reus, maar om die nou op internet te zetten. Dat vind ik niet zo gepast. Wat jij trouwens met een rotgang moet doen is mij ff die foto's van Roxy, het webcammeisje, sturen.![]()
Natuurlijk, voordat jij je op Fok! vertoonde had ik vandaag maar 10 posts ofzo, en helemaal niet lang gehattrickedquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:18 schreef Revelation het volgende:
Ze zullen trouwens wel blij met je zijn op je stage.![]()
Je doet zoiezo niks.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:19 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Natuurlijk, voordat jij je op Fok! vertoonde had ik vandaag maar 10 posts ofzo, en helemaal niet lang gehattricked
Jawel hoor, ik had gister een voorwoord geschreven en vandaag de inleidingquote:
Ik heb ook nog mn record met pinball verbroken trouwensquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:25 schreef Revelation het volgende:
Nou nou, een minder valide persoon zou nog meer uitvoeren.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:01 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Bij punt 1 blijft deze 16 jarige kleuter waarschijnlijk al steken.
Boeiend, vertel es wat leukers.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:27 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb ook nog mn record met pinball verbroken trouwens
maar 20km??? zoveel heb ik nog nie in mijne hele leven gefietstquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:36 schreef Kurk het volgende:
Ik heb hem vervolgens de hele week maar 20 km gebruikt (ik was bijna niet thuis).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |