+ het feit dat turken niet biljarten maakt het verhaal ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:45 schreef Mainport het volgende:
TS' die het woord paupers in de TT zetten komen er doorgaans niet goed vanaf
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:47 schreef Afwazig het volgende:
Het woord pauper
Dit topic
TS
Talpa
Opel
Het Nederlandse weer
TT
Gaston Starreveld
Het woord pauper
Dit topic
TS
Talpa
Opel
Het Nederlandse weer
TT
Het woord pauper![]()
Dit topic![]()
TS![]()
Talpa![]()
Opel![]()
Het Nederlandse weer![]()
TT![]()
Gaston Starreveld![]()
Piet Paulusma![]()
pas maar op. vanacht is die wegquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:42 schreef The_Mavericks het volgende:
Baah, had ik onze poolbiljart (zeer goed en duur merk) opmarktplaats gezet.
krijg ik gister telefoon.
ja u sprekt mut moesjtaafaa ik biljart wel kopen morgen langskomen ok?
Ik : ja is goed
komen ze net aan de deur, en ik laat ze de biljart zien.
jah, 500 egt te dur heur , wij aanbod hebben 200 euro wij niet meer willen geven.
Ik: dan houdt het op![]()
bah, komen ze eerst interesant doen en dan willen ze niet meer dan 200 euro betalen voor een originele brunswick stelletje paupers![]()
Het woord pauper
Dit topic
TS
Talpa
Opel
Het Nederlandse weer
TT
Plebejer, dat is 'm.quote:
ik heb mijn neef vinnie al gebeld, hij komt vanavond langs met zijn gang om de wacht te houdenquote:ja en nou nog opassen dat ze niet nog een keer langskomen met hun vriendjes...
Vinnie Jones of Vince (Vinnie) Vega ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:06 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
ik heb mijn neef vinnie al gebeld, hij komt vanavond langs met zijn gang om de wacht te houden![]()
vinnie uit italiequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:08 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Vinnie Jones of Vince (Vinnie) Vega ?
vinnie, van de maffia?quote:
ja joh, ik haat mensen die zoveel mogelijk willen afdingenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:24 schreef Neuralnet het volgende:
Als ik zo te woord werd gestaan aan de telefoon, dan hoeven ze niet eens langs te komen.
Natuurlijk hebben ze geen ander aanbod, maar proberen ze ver onder de prijs het ding te bemachtigen. Als het gelukt was, dan stond het zo weer op marktplaats voor 5 meier.
Schele, staat toch echt wel een toevoeging van mij in hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 07:45 schreef lucifer25 het volgende:
[..]
quoten zonder zelf een reactie te schrijven is ZOOOOO 2005![]()
![]()
![]()
en het woord PAUPER.....![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |