Ik pak je van achter.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:45 schreef Dark_Killah het volgende:
NiteSpeed, wat een teringmongool hè
Tsja..het is dan ook echt een kut bedrijf..misschien dat het daar mee te maken heeft dat er wéér een topic over wordt geopend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:44 schreef Vipers het volgende:
Ja weer zo'n verkapte "wat-is-de-NS-een-klote-bedrijf-kijk-mij-eens-zielig-zijn topic.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:31 schreef Plotinus het volgende:
NS: dan krijgt u bij controle een boete van 35 euro wegens het niet hebben van een geldig vervoersbedrijf...
-Edit: reageer jij maar eens normaal-quote:
Wat werken daar mensen danquote:Op donderdag 5 januari 2006 04:18 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
En die verhoging terugdraaien, nee hoor.
Kutte motherfuckers dat zijn het.
Ik wacht met smart op een ontvoering van de top van de NS
En 80% van de passagiers slaat niet een conducteur in elkaar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 04:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vandaag zo'n NS pipo op TV. "Jaha, maar 80% van de treinen rijdt wél op tijd".
Kut pauper NS![]()
Vanavond even met geluid bekijken!quote:
Die vijf-dagen kaarten zijn toch datumloos? Het is toch niet meer dan logisch dat je een boete krijgt als je een datumloze kaart niet afstempelt? Anders kan elke dombo zo'n kaartje kopen en zo lang door blijven reizen op de kaart totdat ie 'betrapt' wordt door een conducteur.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:31 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Tsja..het is dan ook echt een kut bedrijf..misschien dat het daar mee te maken heeft dat er wéér een topic over wordt geopend.
Zal het je nog sterker vertellen. Ik reis sinds kort weer voor mijn werk met de trein en ik wil heel onnozel een weekabonnement kopen. Gesprek loopt als volgt:
klant: graag een weekabonnement
NS: bestaat niet meneer, wel kunt u een 5-retourkaart aanschaffen
klant: oke, die dan graag en icm een weekabonnement 2 zones voor streekvervoer
NS: die mogelijkheid bestaat niet. Dan moet u naar het HTM loket lopen om daar een abonnenemt te halen
klant: oke, niet veel keuze dan (duidelijk geïrriteerd)
NS: reist u vandaag nog met de trein? (ja), zal ik deze dan meteen afstempelen?
klant: af-stempelen, waarom?
NS: nou meneer, u moet deze kaartjes elke dag vóór u in de trein stapt in één van de stempelautomaten afstempelen.
klant: wat een onzin (duidelijk geïrriteerd), wat als ik dat nu vergeet?
NS: dan krijgt u bij controle een boete van 35 euro wegens het niet hebben van een geldig vervoersbedrijf...
klant: (zeer verbaasde en inmiddels chagrijnige blik)
NS: tenzij u een aardige conducteur tegenkomt....maar dan moet u heel veel geluk hebben want die zijn er haast niet bij de NS.. (en dit heeft ze echt gezegd, ik bedoel maar!)
klant: de baliemedewerkster maar oprecht vriendelijk bedankt want zij kan er uiteindelijk ook niets aan doen..
Maar ik wil maar zeggen, bureaucratie ten top gewoon! De NS gaat qua vervoer vind ik de goede kant op, maar qua regels en prijzen kunnen ze van mij echt de *** krijgen!
En nee, geen zielige ik in dit geval. Ik heb gewoon mijn 5-retour kaart op zak en tot nu toe 2x vergeten te stempelen op de heenweg, met het geluk niet te zijn gecontroleerd. Verder ben ik blij dat ik maar voor korte tijd met de trein hoef te reizen.
Precies, waar blijft de KLB van de NS-medewerker die domme klanten krijgt...quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:48 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Die vijf-dagen kaarten zijn toch datumloos? Het is toch niet meer dan logisch dat je een boete krijgt als je een datumloze kaart niet afstempelt? Anders kan elke dombo zo'n kaartje kopen en zo lang door blijven reizen op de kaart totdat ie 'betrapt' wordt door een conducteur.
1 op de 5 dus nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 04:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vandaag zo'n NS pipo op TV. "Jaha, maar 80% van de treinen rijdt wél op tijd".
Kut pauper NS![]()
Dus elke werkweek heb je minstens 2 keer vertraging.quote:
Dat kun je daar niet uit conlcuderen (statistiek it's a bitch). Zoals ook in dat bericht stond was de vertraging mede te wijten aan de dagen waarin bijna alles uitviel (kortom alle treinen hadden vertraging op die dag). Het is niet zo dat elke week de trein die ik zou moeten hebben vertraging heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus elke werkweek heb je minstens 2 keer vertraging.
Vind ik persoonlijk veel te veel.
maar dat is toch BS, ik zie totaal het nut niet in dat er geen datum op staat. Je koopt een 5-retourenkaart, lijkt mij, omdat je 5 dagen achter elkaar met de trein moet reizen. Dus zet er dan meteen een datum op zeg ik dan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:48 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Die vijf-dagen kaarten zijn toch datumloos? Het is toch niet meer dan logisch dat je een boete krijgt als je een datumloze kaart niet afstempelt? Anders kan elke dombo zo'n kaartje kopen en zo lang door blijven reizen op de kaart totdat ie 'betrapt' wordt door een conducteur.
Nou dan moet je eens wat verder nadenken. Het nut van een kaartje zonder datum is, dat je er altijd een paar achter de hand kan hebben. Bijvoorbeeld als je bus precies aankomt op het moment dat je trein over een halve minuut vertrekt. Geen tijd meer om een kaartje te kopen. Snel even een eerder gekocht kaartje zonder datum afstempelen op het perron en je kunt meteen met de trein mee. DAT is dus het nut van een kaartje zonder datum. En het is niet meer dan logisch als de conducteur je een boete geeft als je hem niet afstempelt. Voor hetzelfde geld rijd je er al een week mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:55 schreef Plotinus het volgende:
[..]
maar dat is toch BS, ik zie totaal het nut niet in dat er geen datum op staat. Je koopt een 5-retourenkaart, lijkt mij, omdat je 5 dagen achter elkaar met de trein moet reizen. Dus zet er dan meteen een datum op zeg ik dan.
Ik vind het ook meer dan logisch, dat de NS mij 35 EURO boete betaald, als ik veretraging heb.quote:En het is niet meer dan logisch als de conducteur je een boete geeft als je hem niet afstempelt
Als je zo gaat beredeneren mag je tevens boete gaan betalen als je te laat op je werk komt. JE zeikt teveel, daar wordt je ongelukkig van.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik vind het ook meer dan logisch, dat de NS mij 35 EURO boete betaald, als ik veretraging heb.
Nee, op mijn werk wordt ik tenminste niet als een stuk stront behandeld, maar is men consequent en wordt je netjes gewezen op je fouten (en is een fout een fout als het geen gewoonte wordt) en over het algemeen zijn mensen redelijk als je dat zelf ook bent. Normen en waarden heet dat, helaas kennen ze dat bij de NS niet! Een willekeurig bedrijf, dat zou werken als de NS was allang failliet gegaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Als je zo gaat beredeneren mag je tevens boete gaan betalen als je te laat op je werk komt. JE zeikt teveel, daar wordt je ongelukkig van.
Wat een lulverhaalquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:41 schreef ATB. het volgende:
Wat te denken van dat plan om treinen later te laten mogen aankomen op het volgende station... Als een trein 3 minuten of meer te laat is telt 'ie als te laat, bij 1 of 2 minuten niet. Als de trein eerst om 12:00 uur aan zou komen willen ze daar 12:01 van maken op de gele borden. Als 'ie dan om 12:03 aankomt gaat 'ie niet de boeken in als te laat terwijl er dus helemaal niets veranderd, ze hebben nog steeds vertraging maar nu wordt het een soort van gedoogd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |