quote:Op maandag 6 maart 2006 23:07 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
en naar het programma kijkend moet je denk ik eerder bang zijn voor 70 jarig grut![]()
Hoi, kom je ook weer dit jaar?quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En The Gathering. Wanneer gaan die lui nou gewoon eens een decennium op sabattical of zo?
Dat vind ik nou net weer de minst boeiende dagquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:54 schreef Seborik het volgende:
Alleen de zondag is nog een klein beetje interessant.
Nou, eigenlijk heb ik bijna alles van deze line up al eens gezien, dus dan is het sowieso niet echt ruig. Twee uur Motörhead en wat Saxon-klassiekers gaan er bij mij altijd wel in.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:35 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Dat vind ik nou net weer de minst boeiende dag
ben het echt helemaal met je eens...quote:Op zondag 12 maart 2006 16:32 schreef Bluurgh het volgende:
gare lineup zeg .. moeten nog wel wat goeie bands bijkomen wil ik erheen gaan.
Hmm.. Ignite, daar heb ik mooie herinneringen aan. Van ooit, toen ze op Lowlands stonden, wat een super energieke voorstelling was dat. Maarja, toen was ik nog een klein jong dunc'je.... waarschijnlijk kunnen ze nu niet meer aan dat beeld van toen toppenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:52 schreef Djaser het volgende:
+ IGNITE
Op festivalinfo kan ik hier niets over vinden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:51 schreef Djaser het volgende:
Soilwork, The Datsuns, As I lay dying, Devil Driver en Agnostic Front werden toegevoegd aan het lijstje.
Weer Soilwork... Die gaven vorig jaar het matste concert dat ik op graspop heb gezien
Tip: klik op de officiële graspop site.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:18 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Op festivalinfo kan ik hier niets over vinden?
Ow excuses hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:22 schreef Djaser het volgende:
[..]
Tip: klik op de officiële graspop site.
AF wordt zo'n beetje de tweede Saxon van Graspopquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:06 schreef ThE_ED het volgende:
Agnostic Front komt!
Niet echt iets wat ik dagelijks op zou zetten, maar toch wel leuk op zijn tijd. Lekker pure hardcore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |