Valt tot nu toe tegenquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:29 schreef denka het volgende:
Vandaag (woensdag) zouden eindelijk vanuit graspop zelf de namen komen, ik wacht af...
Mij ook..quote:
Strikken zal lastig gaan, maar met plakband komt men vast nog wel een heel eind.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:52 schreef ThE_ED het volgende:
Ja misschien proberen ze Dimebag nog te strikken...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:49 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Strikken zal lastig gaan, maar met plakband komt men vast nog wel een heel eind.![]()
Motorhead staat een week later op Waldrock.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:24 schreef Aventura het volgende:
Misschien is het niet zozeer een heel grote als wel een verrassing, bv. een reunie-achtig iets.
Venom komt volgende maand met een "geweldige" nieuwe cd, dus er is best kans dat ze naar België komen....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Motorhead staat een week later op Waldrock.
Misschien wel Venom. Reunie nummer 6765.
A Bigger bang?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:39 schreef Aventura het volgende:
'U won't beleive who is headliner for Graspop.'
- Who??
' I can't say, but it's BIG'
Dat is letterlijk wat hij zei.
Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:39 schreef Aventura het volgende:
'U won't beleive who is headliner for Graspop.'
- Who??
' I can't say, but it's BIG'
Dat is letterlijk wat hij zei.
En de prijs....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:43 schreef Aventura het volgende:
Ja ik hoef Metallica echt niet meer te zien.
Als the Stones echt komen, dan verwacht ik wel een explosie in de kaartverkoop,
Jamaar.. De STONES.. je hebt het over de goden zelf !! En hysterisch? wat nou hysterisch, hoezo hysterisch??quote:en heel veel dagmensen. Ik weet niet of ik dat wel echt zo prettig vind...Mensen worden altijd hysterisch als de Stones komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |