Idd, zag het net ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:00 schreef Tokus het volgende:
Nieuwe namen:
Sevendust, Stream Of Passion, Sengir, Death Angel, Jon Oliva's Pain, Ill Niño, Beyond Fear, Enthroned, In-Quest, The Maple Room, Battalion, Iconoclasm, Panchrysia, Callenisch Circle, Leng Tch'e en Ancient Rites.
quote:Dissection kan helaas niet aanwezig zijn op het festival en wordt vervangen door Enthroned.
Op zaterdag is er een Monsters Of Rock in de Metal Dome met Nutellica, Purple Strangers, Ozzy Ozz, Up the Irons en Action in DC.
Volgens de graspopsite de laatste namen, op 2 na. Zouden die laatste 2 dan nog grote namen zijn..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:00 schreef Tokus het volgende:
Nieuwe namen:
Sevendust, Stream Of Passion, Sengir, Death Angel, Jon Oliva's Pain, Ill Niño, Beyond Fear, Enthroned, In-Quest, The Maple Room, Battalion, Iconoclasm, Panchrysia, Callenisch Circle, Leng Tch'e en Ancient Rites.
Ik weet het wel zeker, erg jammer, vond het vorig jaar echt super, maar helaas...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik dit jaar ga overslaan. Te weinig bands die echt interessant zijn.
Indeed. Waarom moeilijk doen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:46 schreef Eveli het volgende:
Hey bovenstaand bericht komt me bekend voor.(Stargazers)
Vindt mijn vriend ook alquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik heb het vermoeden dat ik dit jaar ga overslaan. Te weinig bands die echt interessant zijn.
Mee eens...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:02 schreef ThE_ED het volgende:
Het erge vind ik dit jaar wel dat de Headliner me waarschijnlijk alleen kan boeien omdat je het idee hebt dat je Axl dan eens gezien hebt, maar meer ook niet.
Ik ga voor Whitesnake, Saxon, Halloween en Dragonforce.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef OneStepBeyond het volgende:
Dit zijn bands die ik eigenlijk wel live zou willen zien.
(lijst)
Pinkpop is voor mietjes.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef OneStepBeyond het volgende:
Zelfs Pinkpop heeft dit jaar een goed programma.
Gaat wat mij betreft GMM en WOA worden dit jaar.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:24 schreef ThE_ED het volgende:
Death Angel, Beyond Fear en Ancient rites wil ik weleens (weer) zien.
Zoals al een tijd geleden gemeld stopt Dissection ermee, dus is dat wel logischquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:26 schreef TheSorrow het volgende:
Net als eerder Deicide en Sevendust deden heeft nu ook Dissection helaas afgezegd voor Graspop Metal Meeting
Dat was door graspop zelf een paar weken terug al lang bekend gemaakt en in dit topic gepost.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:26 schreef TheSorrow het volgende:
Net als eerder Deicide en Sevendust deden heeft nu ook Dissection helaas afgezegd voor Graspop Metal Meeting en ook werd de zoveelste annulatie voor Wâldrock bekend: Dragonforce.
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=2584
Deicide komt toch nog wel, althans zo staat het gewoon op de graspop website. Overigens staat Sevendust er ook nog gewoon bij...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:26 schreef TheSorrow het volgende:
Net als eerder Deicide en Sevendust deden heeft nu ook Dissection helaas afgezegd voor Graspop Metal Meeting en ook werd de zoveelste annulatie voor Wâldrock bekend: Dragonforce.
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=2584
Deicide heeft heel de tour afgelast, en Ancient Rites neemt het tijdsvak van hen in op Graspop.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:55 schreef denka het volgende:
[..]
Deicide komt toch nog wel, althans zo staat het gewoon op de graspop website. Overigens staat Sevendust er ook nog gewoon bij...
Nou dat mogen ze dan ook wel eens melden of de site eens updaten want volgens mij weet niemand dat..quote:Op zondag 28 mei 2006 12:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
Deicide heeft heel de tour afgelast, en Ancient Rites neemt het tijdsvak van hen in op Graspop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |