het zou me niets verbazen dat die lui Crusader ook iets te letterlijk en actueel zouden uitleggen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
AF wordt zo'n beetje de tweede Saxon van Graspop.
Met dat verschil dat Saxon niet een zwik van die white-power dwazen aantrekt.

Lol, echt?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:48 schreef Tokus het volgende:
[..]
Saxon was niet voor niets ineens niet meer welkom in Dubai.

Was wel wat mat ja, maar ja, weat verwacht je als je zo vroeg speelt, in vol licht, dan zijn de mensen ook nog niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:51 schreef Djaser het volgende:
Soilwork, The Datsuns, As I lay dying, Devil Driver en Agnostic Front werden toegevoegd aan het lijstje.
Weer Soilwork... Die gaven vorig jaar het matste concert dat ik op graspop heb gezien

Toch is Soilwork een van de weinige redenen waarom ik naar Graspop zou willen.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:07 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Was wel wat mat ja, maar ja, weat verwacht je als je zo vroeg speelt, in vol licht, dan zijn de mensen ook nog niet helemaal wakker![]()

Ik ben ook wezen kijken bij dat optreden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:40 schreef dunc het volgende:
Ha, CoF... was dat 1 of 2 jaar geleden? Lang niet zo hard gelachen. Danny met zijn briljante binnenkomer "Good evening, Smelgium!".
Was ook meteen het hoogtepunt van het concert trouwens

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Het was zo ontzettend rustig, dat je in één keer door kon lopen naar voren. Een vriendin van me wilde daar heen, dus ik ging maar mee om haar een plezier te doen. Voor aangekomen heb ik me toch keihard staan lachen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:21 schreef diedlaughing het volgende:[..]
Ik ben ook wezen kijken bij dat optreden. [CoF]
Vond het niet echt een boeiend concert.

Leatherwolf komt niet?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:12 schreef Djaser het volgende:
Hieperdepiep. Dissection en Avenged Sevenfold zijn bevestigd.
Leatherwolf is vervangen door Anvil wat wel weer ok is.

quote:11-4-2006 Nieuw dit jaar: Graspop Videowall!!
Nieuw dit jaar is een videowall van 22m² die zal worden opgesteld naast de mainstage. Met deze videowall kan iedereen de optredens op de mainstage van dichtbij meemaken!

Idd..wel goed dat ze naar het publiek luisteren en steeds maar weer proberen om het beter te maken!quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Koel!
Was ook wel vraag naar geloofik.

nou nou poe poe, gefeliciteerd hoor. Toen wist iedereen al van die band namelijk.quote:Op maandag 17 april 2006 10:39 schreef LadyXochi het volgende:
Hehe, da's de 'nieuwe' band van Arjen Lucassen. Wel grappig, ik kende de band al, voordat ze 'bekend' werden, want een vriendin van me had iets met de broer van... de bassist geloof ik...
Anyway, die vertelde me er een jaar geleden al over.

Mijn tante haar vriend is de neef van de zus van de nicht van...quote:Op maandag 17 april 2006 10:39 schreef LadyXochi het volgende:
Hehe, da's de 'nieuwe' band van Arjen Lucassen. Wel grappig, ik kende de band al, voordat ze 'bekend' werden, want een vriendin van me had iets met de broer van... de bassist geloof ik...
Anyway, die vertelde me er een jaar geleden al over.

Gheghe, maar idd; is ook wel logische met Arjen Lucassen erin, dat soort projectjes van iemand worden toch vrij snel bekend in het circuit.quote:Op maandag 17 april 2006 21:12 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou nou poe poe, gefeliciteerd hoor. Toen wist iedereen al van die band namelijk.

Neequote:Op maandag 17 april 2006 21:17 schreef MM-Luna het volgende:
Anyway, jij wist dus al een jaar geleden dat deze band op graspop zou staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |