quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:27 schreef thatsme het volgende:
Ik ben op zoek voor een foto
Die had ik ook in gedachten jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:03 schreef TechnoHead het volgende:
Utrecht, van de stadsbussen naar de stationstraverse.
Als wikipedia op een gegeven moment vol komt te zitten met werkelijk ALLE informatie, dan zal ik daar snel op gaan kijken, misschien nog wel eerder als googlequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef AtraBilis het volgende:
Op Wikipedia is een aantal mensen te enthousiast bezig artikelen over elk spoorwegstation in Nederland te schrijven, veelal ook met foto's. Zie hier. Vraag me ook niet waarom..
Dat vroeg 'thatsme' toch ook?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:50 schreef honesty het volgende:
's-Hertogenbosch alleen aan de achterkant, aan de voorkant heb je roltrap roltrap en daarnaast pas de gewone trap!
De naam is ´s-Hertogenbosch en niet Den Boschquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:39 schreef Keiichi het volgende:
Den Bosch
-edit- buitenbeentje was mij voor![]()
Den Boschquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:15 schreef fanneke het volgende:
[..]
De naam is ´s-Hertogenbosch en niet Den Bosch![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef thatsme het volgende:
dank jullie wel! hier kan ik wat mee, het zijn er inderdaad best een hoop!
Misschien kan ie er een collage van makenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Ga je ze nu ook echt allemaal bekijken?
Even serieus TS ga je dat doen? Beter post je die dan in GC dan kan ik hem ook zien enzo, lijkt me leuk. Nee serieus, toch best grappig? Toch jongens.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:03 schreef fallrite het volgende:
Misschien kan ie er een collage van maken
zekers ouwe!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Even serieus TS ga je dat doen? Beter post je die dan in GC dan kan ik hem ook zien enzo, lijkt me leuk. Nee serieus, toch best grappig? Toch jongens.
Klopt... In londen ook meerdere metrostations...quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:10 schreef travelwoman het volgende:
Gare du Nord, Parijs
Almere CSquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef jimjim1983 het volgende:
kan ieman even een lijstje maken van de tussenstand?
haha dank je! maar zoals ik al eerder aangegeven heb, ik heb er nu al meer dan genoeg!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef Quarks het volgende:
[..]
Almere CS
Amersfoort CS
Amstel
Amsterdam CS
Amsterdam Lelylaan
Amsterdam sloterdijk
Breda?
Den Bosch (alleen aan de achterkant)
Den Haag CS
Duivendrecht
Eindhoven
Gare du Nord, Parijs
Gein
Hollands Spoor
Leiden CS
Nijmegen
Reigersbos
Rotterdam Alexander
Rotterdam Blaak
Rotterdam Centraal
Sittard
Spaklerweg
Tilburg
Utrecht CS
Zaandam
Breda niet heur, hier zitten de roltrappen rechts van de tunnel en de gewone trap links (komende vanaf de centrumzijde dan).quote:
tuurlijk johquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:04 schreef jimjim1983 het volgende:
plaats je de foto's wel hier zodat we er allemaal van kunnen genieten?
foto scheef genomenquote:
Dit is te leip, idd. Zelfs sommige metrohaltes hebben een eigen lemma.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef AtraBilis het volgende:
Op Wikipedia is een aantal mensen te enthousiast bezig artikelen over elk spoorwegstation in Nederland te schrijven, veelal ook met foto's. Zie hier. Vraag me ook niet waarom..
Haarlemquote:
Dank jequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:16 schreef thatsme het volgende:
[..]
haha dank je! maar zoals ik al eerder aangegeven heb, ik heb er nu al meer dan genoeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |