abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_33706526
heel sterk gevonden!!! Ik denk ook dat RvdB zich rotschrok toen Irene zo enthousiast door de camera ging bladeren!!! Haaaaaaaaaahahahhahahahaha dit is Robberts tweede uitglijer, nu is het echt gedaan.
pi_33706595
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:27 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

lijkt me wel!!!
Je kan nl niet een zelfde filename hebben!
altijd op volgorde.
waarschijnlijk heen en weer geswitched tussen hd en kaartje of zo.
Die filename kan gewoon niet als er niet mee geklooit is.
dat is een teken van de geest hoor !

nou moet ik het ook niet doen.


Nee serieus.
het is idd erg vreemd, mischien even iemand met meer kennis van digitale camera's en fotograferen met digitale camera's vragen of dit mogelijk is.
Want hoe vreemd het op mij als digitale camera leek ook overkomt.
Het lijkt mij wel heel ster/dom als ze daadwerkelijk de boel bewust oplichten en dit dan over het hoofd zouden zien. Hoeveel technici lopen daar niet rond ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:37:31 #253
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33706615
Kunnen wij geen slaatje slaan uit het speurwerk en de definitieve ontmaskering van irene moors?
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33706638
Laat Chris even kijken op zijn video. Het lijkt inderdaad heel veel op een acht, maar misschien is het toch een negen...

CHRIS!!! Wakker worden...!
pi_33706670
als het een negen is komt het overeen met de tweede foto van de non.
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:39:07 #256
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33706678
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:37 schreef Mirage het volgende:

[..]

dat is een teken van de geest hoor !

nou moet ik het ook niet doen.


Nee serieus.
het is idd erg vreemd, mischien even iemand met meer kennis van digitale camera's en fotograferen met digitale camera's vragen of dit mogelijk is.
Want hoe vreemd het op mij als digitale camera leek ook overkomt.
Het lijkt mij wel heel ster/dom als ze daadwerkelijk de boel bewust oplichten en dit dan over het hoofd zouden zien. Hoeveel technici lopen daar niet rond ?
juist dat!!!
je ziet dat ze veel moeite hebben gedaan om het kloppend te laten lijken.
Dit is een foutje die je zo over het hoofd ziet.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33706729
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:37 schreef soulsurvivor het volgende:
Kunnen wij geen slaatje slaan uit het speurwerk en de definitieve ontmaskering van irene moors?
zal ik het topic even deleten zodat het voor niemand meer te lezen is en we de media in kennis kunnen stellen voordat iemand anders met het speurwerk van bovenstaande users aan de haal gaat ?

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33706789
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

zal ik het topic even deleten zodat het voor niemand meer te lezen is en we de media in kennis kunnen stellen voordat iemand anders met het speurwerk van bovenstaande users aan de haal gaat ?

Vergeet het aardige detail niet de de man van Irene de site van Van den Broeke gemaakt heeft
Ja, ik zie het nu ook, zelfde file nummer
pi_33706844
Maar is die bovenste foto überhaupt wel van dat huis? Is dat niet een foto van heel iets anders?
pi_33706993
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:15 schreef soulsurvivor het volgende:
foto 77 en 78 hebben de zelfde filename!!!
foto 77 Q100-328
overgang naar non
foto 78 Q100-328
foto 79 Q100-329
foto 80 Q100-330
enz..
Ik heb de video nog eens goed (=beeld voor beeld) bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat de foto van de kamer nummer 326 heeft en niet 328.... dwz dat de volgorde wel klopt, maar dat er in de tussentijd wel een foto is gedelete.

En ja, die foto is van dat huis... dat is de kamer waar ze in de uitzending net uitkomen (boven).
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:47:28 #261
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33707016
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:38 schreef Genverbrander het volgende:
als het een negen is komt het overeen met de tweede foto van de non.
lijkt me duidelijk
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:48:47 #262
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33707053
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:40 schreef Mirage het volgende:

[..]

zal ik het topic even deleten zodat het voor niemand meer te lezen is en we de media in kennis kunnen stellen voordat iemand anders met het speurwerk van bovenstaande users aan de haal gaat ?

beetje zonde van de mooie OP vind je niet?
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:51:21 #263
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33707160
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:46 schreef tijgervisuals het volgende:

[..]

Ik heb de video nog eens goed (=beeld voor beeld) bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat de foto van de kamer nummer 326 heeft en niet 328.... dwz dat de volgorde wel klopt, maar dat er in de tussentijd wel een foto is gedelete.

En ja, die foto is van dat huis... dat is de kamer waar ze in de uitzending net uitkomen (boven).
Kan je nog eens een snapshot maken dan want ik kan
hier geen 6 van maken.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33707182
Het wordt allemaal steeds leuker.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_33707188
Volgens mij moeten we eens gaan 'googlen' op de verschillende ge-'readde' mensen of die niet een of andere relatie met de familie van ene Barry of Irene hebben.
pi_33707213
nee inderdaad, op de foto van soulsurvivor lijken het duidelijk 2 achten. en al is het een zes, wat is er dan met die nummer 7 gebeurd??
pi_33707305
Er staat een artikel in de Nieuwe Revu over Robbert van den Broeke. In hoeverre dat artikel berust op waarheid weet ik niet, maar ik werd helemaal triest om te lezen hoe iedereem hem gebruikte om er zelf beter op te worden.

Wat moet Robbert gedaan hebben om door iedereen zo behandeld te worden? Dit verdient toch niemand?

Al vanaf het begin was ik al erg skeptisch over die paranormale ervaringen van Robbert en snel daarna geloofde ik er helemaal niks meer van. Maar ik ben niet kwaad op Robbert, echter wel op de mensen die hem manipuleerden en aanzetten tot deze poppenkast: Irene Moors die in haar mediageilheid alleen maar met zichzelf bezig is, de vader van Robbert die zijn zoon als marionet gebruikt omdat hij zich anders voor hem schaamt, de psychiaters die Robbert niet wilden helpen en hem bestempelden als hopeloos geval*, etc. Gatverdamme, ik op die mensen.

* Als Robbert werkelijk psychotisch en/of schizofreen is moet hij behandeld worden. Nu gebeurt juist het tegenovergestelde.

Robbert, mocht je om één of andere reden dit ooit lezen, weet dan dat er ook mensen op deze wereld rondlopen die er niet op uit zijn om je te gebruiken, maar juist het beste met je voor hebben. Het beste is dat je op TV bekent dat die 'paranormale gebeurtenissen' niet echt zijn en dat je er heel veel spijt van hebt. Sommige mensen worden misschien kwaad op je, maar anderen juist trots op je omdat je dan zo eerlijk bent. Je gaat er hoe dan ook op vooruit, want je leeft dan niet langer meer in een leugen. En geloof me, je bent geen nobody, ook niet als je niet paranormaal begaafd bent. Als je eerlijk bent tegenover jezelf dient de kans zich aan dat je in de toekomst niet langer een bang vogeltje zal zijn. Jammer voor degenen die je liever als 'die schattige gevoelige jongen' zien, maar ik kan me niet indenken dat je zelf zo het liefste wilt zijn. Wees een vent, geef je fouten openlijk toe en zoek vervolgens naar professionele hulp om zodoende een gelukkig leven op te kunnen bouwen.
pi_33707385
Mmmm, mijn limiet is overschreden.... heb hier twee screenshots van de nummers, maar kan ze niet uploaden (iemand wat webspace beschikbaar?)
pi_33707443
ja ik! mail ze maar effe!
  woensdag 4 januari 2006 @ 20:59:47 #270
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33707491
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef Netflier het volgende:
Er staat een artikel in de Nieuwe Revu over Robbert van den Broeke. In hoeverre dat artikel berust op waarheid weet ik niet, maar ik werd helemaal triest om te lezen hoe iedereem hem gebruikte om er zelf beter op te worden.

Wat moet Robbert gedaan hebben om door iedereen zo behandeld te worden? Dit verdient toch niemand?

Al vanaf het begin was ik al erg skeptisch over die paranormale ervaringen van Robbert en snel daarna geloofde ik er helemaal niks meer van. Maar ik ben niet kwaad op Robbert, echter wel op de mensen die hem manipuleerden en aanzetten tot deze poppenkast: Irene Moors die in haar mediageilheid alleen maar met zichzelf bezig is, de vader van Robbert die zijn zoon als marionet gebruikt omdat hij zich anders voor hem schaamt, de psychiaters die Robbert niet wilden helpen en hem bestempelden als hopeloos geval*, etc. Gatverdamme, ik op die mensen.

* Als Robbert werkelijk psychotisch en/of schizofreen is moet hij behandeld worden. Nu gebeurt juist het tegenovergestelde.

Robbert, mocht je om één of andere reden dit ooit lezen, weet dan dat er ook mensen op deze wereld rondlopen die er niet op uit zijn om je te gebruiken, maar juist het beste met je voor hebben. Het beste is dat je op TV bekent dat die 'paranormale gebeurtenissen' niet echt zijn en dat je er heel veel spijt van hebt. Sommige mensen worden misschien kwaad op je, maar anderen juist trots op je omdat je dan zo eerlijk bent. Je gaat er hoe dan ook op vooruit, want je leeft dan niet langer meer in een leugen. En geloof me, je bent geen nobody, ook niet als je niet paranormaal begaafd bent. Als je eerlijk bent tegenover jezelf dient de kans zich aan dat je in de toekomst niet langer een bang vogeltje zal zijn. Jammer voor degenen die je liever als 'die schattige gevoelige jongen' zien, maar ik kan me niet indenken dat je zelf zo het liefste wilt zijn. Wees een vent, geef je fouten openlijk toe en zoek vervolgens naar professionele hulp om zodoende een gelukkig leven op te kunnen bouwen.
ik vrees dat het wat dieper geworteld is bij Robbert.
Hij brande namelijk al als kind brandplekken op foto's, om aandacht te krijgen.
Triest blijft het IDD.
Irene moors
je moest je schamen
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33707539
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:57 schreef tijgervisuals het volgende:
Mmmm, mijn limiet is overschreden.... heb hier twee screenshots van de nummers, maar kan ze niet uploaden (iemand wat webspace beschikbaar?)
Hier:

http://www.imageshack.us/
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:01:07 #272
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33707552
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:57 schreef tijgervisuals het volgende:
Mmmm, mijn limiet is overschreden.... heb hier twee screenshots van de nummers, maar kan ze niet uploaden (iemand wat webspace beschikbaar?)
Of hier
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:01:44 #273
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33707582
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 21:00 schreef Stenny het volgende:

[..]

Hier:

http://www.imageshack.us/
neee die doet het hier slecht
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33707654
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:59 schreef soulsurvivor het volgende:
ik vrees dat het wat dieper geworteld is bij Robbert.
Hij brande namelijk al als kind brandplekken op foto's, om aandacht te krijgen.
Triest blijft het IDD.
Irene moors
je moest je schamen
Ik heb niet gezegd dat het makkelijk zal zijn voor Robbert. Maar dat betekent niet dat het hopeloos voor hem is. Een mens kan alles als hij of zij wil.
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:03:25 #275
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33707660
Nog 27 post Stenny... ik zou al vast beginnen aan je nieuwe OP om al de nieuwe info in te verwerken
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')