quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:55 schreef sr_firewire het volgende:
Wie ?
Wie ?
Wie ?
Die waarvan je moeder fan isquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:22 schreef Kuuke2k5 het volgende:
wie?
Jouwe ook trouwensquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:21 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Huh ? Wat ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:23 schreef Cheesecake het volgende:
Die van dat liedje, I don't wannnnaa beeeeee.
Robbie Williams?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:23 schreef Cheesecake het volgende:
Die van dat liedje, I don't wannnnaa beeeeee.
Ja nadat je ge-edit had. Doet er nog niet af dat je het topic verknalt hebt stiekeme-ik-maak-van-een-banaan-een-lul-om-zo-een-pijpbeurt-te-simuleren gozert !quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:25 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Ik zei toch wie, kut vuurdraad gast
Je vergeet de kotssmiley.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:28 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja nadat je ge-edit had. Doet er nog niet af dat je het topic verknalt hebt stiekeme-ik-maak-van-een-banaan-een-lul-om-zo-een-pijpbeurt-te-simuleren gozert !
Waarom kan je hem niet uitstaan dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:31 schreef hanskepanske het volgende:
Slotje dan maar...
Ben blijkbaar de enige die m niet uit kan staan![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:31 schreef hanskepanske het volgende:
Slotje dan maar...
Ben blijkbaar de enige die m niet uit kan staan die hem kent.
Ik wil 'm neuken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:31 schreef hanskepanske het volgende:
Slotje dan maar...
Ben blijkbaar de enige die m niet uit kan staan![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:30 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, vertel me nou maar gewoon wat ie doet
Kutliedjes zingen met een verkouden klinkend puberaal kutstemmetjequote:Op woensdag 4 januari 2006 11:31 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Waarom kan je hem niet uitstaan dan?
Wat doet ie?
Wat voor liedjes?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:33 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Kutliedjes zingen met een verkouden klinkend puberaal kutstemmetje![]()
Liedjes waar je moeder en zusje graag naar luisteren, nou ophoeren, batswaffelquote:
I dooont wannaaaaa beeeeeee. Of zoiets volgens een andere userquote:
Ik denk dat je me met iemand anders verwart, ik heb geen zusjequote:Op woensdag 4 januari 2006 11:37 schreef hanskepanske het volgende:
[..]
Liedjes waar je moeder en zusje graag naar luisteren, nou ophoeren, batswaffel
Vandaar ook NU op Radio538quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:38 schreef sr_firewire het volgende:
Schijnt nogal populair te zijn in de Hrdrock scene hoorde ik net van iemand anders![]()
Vermoeiendquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:42 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nu nog steeds?
Want dan ken ik hem niet![]()
Wie?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:44 schreef hanskepanske het volgende:
Ik ga weer aan t werk.. vond het even gezellig
quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:12 schreef ijsklont het volgende:
Wie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |