quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:49 schreef Trance_X het volgende:
Beginnende keelkanker! Moet je maar niet zoveel roken...
Serieus: ga naar je huisarts. Pleeg Zelfmoord
Serieuze reacties op Fokquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:58 schreef Starlie het volgende:
Zou maar ff naar de dokter gaan he! Keelontsteking noemen ze dat, krijg je antibiotica ben je er met 2 a 3 dagen vanaf, geloof me ik heb het ook gehad en je gaat door de grond als je slikt!
Jah pcies, pas dan besef je hoevaak je slikt!quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:58 schreef Starlie het volgende:
Zou maar ff naar de dokter gaan he! Keelontsteking noemen ze dat, krijg je antibiotica ben je er met 2 a 3 dagen vanaf, geloof me ik heb het ook gehad en je gaat door de grond als je slikt!
Doe eens niet. Straks post hij daar een plaatje van.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:01 schreef Vipers het volgende:
* Vipers legt zijn broodje weg
Dammit moet zo'n foto nou.
Weet je wat gast. Krijg de cholera dan lekker.
Hij is de dokter.... maar ja... het is ook een belg!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:01 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Jah pcies, pas dan besef je hoevaak je slikt!
Ik ben net wel naar de dokter geweest voor antibiotica, moet het een week slikken.
Maar nu begint deze belgische dokter ineens over pfeifer..........
Welke gast?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:01 schreef Vipers het volgende:
* Vipers legt zijn broodje weg
Dammit moet zo'n foto nou.
Weet je wat gast. Krijg de cholera dan lekker.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:02 schreef Seneca het volgende:
[..]
Doe eens niet. Straks post hij daar een plaatje van.
quote:Welke gast?![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hij is de dokter.... maar ja... het is ook een belg!!![]()
Vandaag wel ja!!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:03 schreef -beyond- het volgende:
[..]
![]()
Pcies, mijn idee ook!
Jeetje, we liggen vandaag wel op 1 lijn is het niet?
Joh, een beetje diaree op z'n tijd moet kunnen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:41 schreef Seneca het volgende:
Nee, Cholera is lekker. Liever een verkankerde keel dan een verkankerde anus.
Wel als je aan de diarree benquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:07 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Joh, een beetje diaree op z'n tijd moet kunnen!
Schijten hoef je tenminste niet zo vaak als slikken.
Ik weet niet of je nu serieus bent of niet, maar als jij naast keelpijn ook last hebt van vermoeidheid dan kunnen dit wel eens de eerste verschijnselen van Pfeiffer zijn ja. Heb het zelf ook 1,5 jaar geleden gehad, met daarnaast nog een dikke oorontsteking. En ik zal je zeggen: Dan wou je dat je dood was.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:01 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Jah pcies, pas dan besef je hoevaak je slikt!
Ik ben net wel naar de dokter geweest voor antibiotica, moet het een week slikken.
Maar nu begint deze belgische dokter ineens over pfeifer..........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |