Het is dat ik het zat te kijken, anders wist ik het ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:32 schreef Bastard het volgende:
Nuon wat ben ik blij zeg![]()
![]()
Dat heb ik weer ook
Uitzending is van een paar maanden geleden zelfs.. maar het heeft zo moeten zijn dat jij die uitzending dan ziet en bij de Gijsjes komt posten.. het kan niet anders gewoonquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Het is dat ik het zat te kijken, anders wist ik het ook niet
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uitzending is van een paar maanden geleden zelfs.. maar het heeft zo moeten zijn dat jij die uitzending dan ziet en bij de Gijsjes komt posten.. het kan niet anders gewoon![]()
Ik ben iig blij dat ik jou er mee heb kunnen helpenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Uitzending is van een paar maanden geleden zelfs.. maar het heeft zo moeten zijn dat jij die uitzending dan ziet en bij de Gijsjes komt posten.. het kan niet anders gewoon![]()
Op mijn werk gebruiken we er dik 30 en thuis ook opzekers 15.... denk wel meer ook.... onthoudenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
1113 Gijsjes wachten weeeeeeeeeeeeer eens op Noot :{
Sjo, gewoon onthouden!
Ik trapte er ook in joh... heb mn CC nummer gegeven.. maar die is verlopen en daardoor konden ze geen geld afhalenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:35 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik ben iig blij dat ik jou er mee heb kunnen helpenVoor het zelfde geld was je er wel in getrapt
quote:
Kleine wijzigingen in aanbrengen dat ze toch op elkaar lijken dan wellicht?quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Op mijn werk gebruiken we er dik 30 en thuis ook opzekers 15.... denk wel meer ook.... onthouden
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik trapte er ook in joh... heb mn CC nummer gegeven.. maar die is verlopen en daardoor konden ze geen geld afhalen![]()
Neeeeeeeeequote:Op woensdag 4 januari 2006 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://opgelicht.nl/
Bovenaan..
Cruisses aangeboden door reisburo's uit Amerika
Gelukkig is het goed afgelopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou er ook ingetrapt zijnWat een fucked up wereld is het toch zeg, kenker!
![]()
Jaquote:
Nee nee.. dat reisburo belde.. .en toen werd ik nadat ik de prijs had vernomen doorgeschakeld naar een security agency van mastercard.. die herhaalde alles.. en volgens de wet van Florida moet ik u er op wijzen dat.. bla bla.. en for your own security dit en dat.. hmm ok..quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Neeeeeeeeehad het er nog vanmorgen over met Quinny
Was idd raar die 900 euro maar wel slim omdat iedereen wel in zijn achterhoofd weet dat er iets was met Mastercard en vakanties.
MAAR WAAROM geef je je CCook al is die verlopen.... het is toch Mastercard die belt..... alsof ZIJ je CC niet weten
Zooo slim... wat een teringhonden !! Ik zou het ook wel geloven... maar een CC over de telefoon geven doe ik nooit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee nee.. dat reisburo belde.. .en toen werd ik nadat ik de prijs had vernomen doorgeschakeld naar een security agency van mastercard.. die herhaalde alles.. en volgens de wet van Florida moet ik u er op wijzen dat.. bla bla.. en for your own security dit en dat.. hmm ok..
Oh ja.. klopt het dat uw CC nummers dat en dat is? en dat staat op de achterkant? Ja.. dat klopt ja..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
Maar goed dat de Gijsjes van nature wantrouwend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |