quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest conformeren aan de wil van de groep hè, en die zei mij weer weg te gaan.
Da's shit manquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ach binnenkort gaan we, onder het genot van een drankje, weer lekker met Dizer filosoferen over de evolutie-theorie![]()
Die mods kunnen ook niks onthoudenquote:
Dat krijg je met die Irakezenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]Evolutietheorie
![]()
Dat was toch wel de meest schokkende onthulling van de meet![]()
quote:
Je probeert mijn aandacht te vangen met je hilarische smiley!quote:
quote:
Hij gaat niet eens op reis ofzo, dus STEL JE NIET ZO AAN!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:41 schreef BVO het volgende:
Nou, ik ga je missen hoor.
En ook al zou hij op reis gaan, BVO komt hier zo weinig dat hij geeneens zou merken dat Dizer er niet was.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hij gaat niet eens op reis ofzo, dus STEL JE NIET ZO AAN!![]()
Yooooo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En ook al zou hij op reis gaan, BVO komt hier zo weinig dat hij geeneens zou merken dat Dizer er niet was.
Geil.quote:
Ik vind het ook kut.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef Bupatih het volgende:
Wat een sukkels zijn er toch in Hollywood.
Son of the Mask
Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd
Je wéét dat het gaat floppen.
Je wéét dat de acteurs uit de eerste film (en dan vooral Jim Carrey) er niet bij zullen zijn.
En dan tóch nog de film maken!![]()
![]()
Had dan mij gevraagd, aangezien ik nog enigszins capabel genoeg ben om in de voetsporen van de Grote Jim te treden.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had dan mij gevraagd, aangezien ik nog enigszins capabel genoeg ben om in de voetsporen van de Grote Jim te treden.
Ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij?! Als de "Son of the Mask"?!?!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |